bij mij werden 2 cryo's terug geplaatst...waarvan er eentje is blijven plakken... ik heb echt mijn hele zwangerschap in angst gezeten maar ik denk zelf dat bij de tp.. er een klein wondje is ontstaan en dat die voor de problemen heeft gezorgd... ik heb zelf nooit geen bloed laten prikken voor een test dus ik weet niks van die waarden af alleen dat ik twee keer per week en echo moest laten maken om beb in de gaten te houden.... ik heb meer echo's an het ziekenhuis bijna papier had zei de gyn hahahahaha....
Geplaatst: Vr Feb 27, 2009 11:39 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Dames, zoals mijn vermoeden voor deed was mijn test negatief. Moet zeggen dat ik vanacht erg veel pijn had nu nog steeds en vanochtend had ik een groot stuk vlies in mijn maandverband. Schrok er wel erg van, zo had ik het nog nooit gezien terwijl dit toch al de 4x is dat het mis is gegaan! Sorry voor de details! Sterkte voor allen die nog moeten testen ik duim voor jullie en heel veel knuffels aan de meiden die negatief hebben getest! Wij hebben a.s. donderdag een gesprek met de gyn. om toch even te zien wat er nog aan te doen is om erachte te komen waarom het nou steeds mis gaat! Liefs
hoi stef... heel veel sterkte.. ik hoop dat de gyn samen met jullie kan ontdekken wat er aan de hand is...en dat het dadelijk toch lukt om een wondertje te mogen ontvangen
Nog 2 dagen en dan eindelijk het gesprek met de gyn.! Ben zo benieuwd wat hij hiervan vindt en wat de volgende stap wordt! Liefs aan alle
succes stef bij jullie gesprek... ga je dat gesprek ook in dussedorf doen? of combineer jij met een hollandse arts
Hey meid, Ik ben hier in behandeling bij een prive kliniek! In Düsseldorf doen wij alleen de punctie en de TP
ok dan...spannend weer he als de datum voor het gesprek weer dichterbij komt... ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je snel weer verder kan... liefsssssss
Hai Stef, Hoe gaat het met je? Fijn dat je donderdag een gesprek hebt. Ik wil jullie alvast succes wensen vooor a.s donderdag. Lfs LiAnn
Dankje LiAnn, ben erg benieuwd wat dr. vindt en wil doen! Baal nog steeds dat we 1 cyclus over moeten slaan, maar goed dat moet maar! Hoe is het met jouw?
Hai Stef, Ja dat begrijp ik dat je daar van baalt. Het lijkt dan allemaal zolang te dure he. Nou ik heb gisteren gebeld en gezegd dat de poging mislukt is. Ze vroegen of we nog cryo's hadden maar helaas hebben we die niet. Wij mogen wel gelijk door, dit vinden we erg prettig,maar ik had het niet verwacht dat dit mocht. a.s Vrijdag hebben we een gesprek,en dan krijg ik gelijk mijn recepten weer. Ik mag ongeveer 20maart weer beginnen met de deca. Verder heb ik wel erg last van de buikpijn. Maar ja. Ik voel me beter als vrijdagmiddag en zzaterdag we waren echt wel verdrietig. Maar dat hoef ik jou helaas niet uit te leggen. Wat gebruikte jij allemaal voor hormonen ? Lfs LiAnn
kan jij een cryo tp in natuurlijke cyclus doen? anders hoef jij van dusseldorf niet perse een maand te wachten hoor...
Hey LiAnn, had Puregon om ze te laten groeien, Orgalutran om de eisprong te remmen en 38 uur van te voren de pregnyl! Pekske, dat ga ik dr. voorstellen wie weet mogen we ook verder! Ik ben benieuwd...!
Oke Stef, maar wat is het verschil nu tussen puregon en gonal f? En zou ik eventueel vrijdag voor kunnen stellen of bijvde gonal f omhoog kan,voor mssn meerdere follikels ? Lfs LiAnn
LiAnn, dat hoeft niet had er 11 eitjes waarvan 7 bevrucht! En ook in vooraf gaande keren was dat nooit een probleem! Bij ons is het meer het geval van kwaliteit zaad en innestelling, daar gaat steeds is mis. Maar ja wat he......! We hebben nu nog 5 in de vriezer dus hopen dat we snel verder mogen en dat ze goed ontdooijen
Hai Stef, Hoe is het met je? ja ik hoop ook dat jullie snel weer doormogen gaan,en dat de cryo's goed ontdooien.Ik ga in ieder geval voor je duimen meid! Oke, we hadden nu (maar) 4 follikels waarvan er uiteindelijk 1 is bevrucht. Ik hoop dat ik met de volgende poging ietsje meer heb, en ik hoop zo dat er meer bevrucht worden zodat we ook hopelijk cryo's krijgen. Nu is het direct naar je volgende poging. En misschien heel raar dat ik dat zeg,maar net na de negatieve test vroeg ik mezelf af, mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik, en je gebruikt die bolletjes ook nog hoe komt het dat het dan alsnog niet lukt.. Hier is natuurlijk geen antwoordt op.. Dikke knuffel Lfs LiAnn
Hey, Net terug en er is volgens de Gyn. geen reden om verder onderzoek te doen! Het ligt hem gewoon aan het embryo en moeder natuur! Moeder natuur selecteerd en tot nu toe is het bij ons nog niet gelukt! Ik moest me geen zorgen maken....! Toen vroeg ie de hoeveelste cyclus dag het vandaag was (9e dag) en kon ik me uitkleden voor een echo. Ik had dat dus niet verwacht en zat daar dus met een lekker dikke volle blaas oeps.... Maar goed het zag er mooi rustig uit en er zat 1 van 17 mm, mocht zaterdag beginnen met ovu testen en maandag terug voor echo! Ik wist niet wat ik hoorde, we mogen dus door.....!YES..... geweldig, als de test positief wordt meteen 5000 pregnyl spuiten en Düsseldorf bellen voor de eskimos en zit ik dus eind volgende week weer lekker op de wachtbank! Ik ben zoooooooo blij dat ik niet 1 maand rust moet houden en we meteen door gaan! Kom maar op, we gaan ervoor! Liefs Stefanie
hey stef...dat gaat snel ineens joh! ben helemaal blij voor je.. heb jij geen eisprong uit jezelf? ik hoef van dusseldorf nooit pregnyll te spuiten.. ik moet bellen als de ovu test positief is en dan 3 dagen later heb ik de tp... zitten we nog saampies op het bankie voor een weekie
hey stef, spannende dagen gaan er nu komen zeg. Top dat je gelijk door mag en geen wachtmaand hebt. krijg helemaal de kriebels in mijn buik voor je, gaat ineens weer snel he? Voor je het weet (beseft) mag je alweer op het wachtbankje. succes enne.....lekker laten groeien die meiden in je buik liefs Lena