Pekske, denk niet dat ik een goeie eispring heb dan! Want heb tot nou toe altijd de pregnyl moeten spuiten! Lena, idd gaat snel zo dan weer. Had het ook helemaal niet verwacht omdat de assistente had vermeld dat we 1 cyclus wachten moesten. Maar Dr. denkt er toch anders over! Ze mogen groeien en knappen dan kunnen we Düsseldorf bellen voor de Cryo's, hopen dat ze goed ontdoijen!
Blondsteenbokje, wij zitten bij het behandelcentrum Barrahus in friesland! Prive kliniek en die werkt samen met Düsseldorf wat betreft IFV/ICSI punctie en TP! Verder ben ik hier in behandeling dus echos zijn gewoon hier! Hij heeft meer vertrouwen met Düsseldorf dan hier in NL. Hij is het niet mee eens hoe de behandelwijze hier in Nederland is! Maar dat maakt ons ook niet veel uit, wij hebben vertrouwen in hem en wij volgen wat hij zegt!
thanks voor de uitleg. En mag ik vragen wat hij bedoeld met het er niet mee eens zijn hoe het hier gaat? ben benieuwd naar het evrschil dan namelijk
Gewoon behandeling en medicatie, hier heb je wachttijden en noem maar op. Bij hem niet meteen ter zake!
oke...verbaasd me ik heb ok nergens last van namelijk en zit in umc. ieder zijn ding en manier he. als het maar lukt daar gaat het om
Uiteindelijk gaat het idd alleen daarom! Voor ons maakt het niet zoveel uit of we nu in Düsseldorf of in Nederland de punctie en de TP hebben! We is het verschil dat de punctie in Düsseldorf onder narcose wordt gedaan en dat ze assistend hatching doen!
Hai Stef, Wat fijn dat jullie gelijk door mogen!Dat had je niet verwacht. Ben erg blij voor jullie Lfs LiAnn
Vandaag weer geweest voor fk meeting er zit 1 van 20,5mm. Het weekend met de Ovu testen bezig geweest maar niks, vanochtend weer en er begint een 2e streep te komen hoop dat ie vanavond of morgen duidelijk is en dan kan ik de pregnyl zetten en Düsseldorf bellen voor de cryos! Liefs
Dinsdag ochtend positieve Ovu test, pregnyl erin en vandaag echo gehad! Zag er goed uit en mijn slijmvlies was 15,4mm volgens de Gyn mooi nestje om te nestelen! Düsseldorf is op de hoogte, vrijdag ochten bellen en dan hoor ik of ze goed ontdooid zijn en hoe laat we er moeten zijn voor de TP van 2 cryo's! Grappig is dat we weer op vrijdag 13e een TP hebben, vorige maand namelijk ook! Spannend 21e bloed prikken en 25e uitslag! Op de 25e zijn mijn mannetje en ik precies 11 jaar samen dus mss mag dit een mooi kado zijn!
Daar waren wij ook weer! Vanochtend gebeld en twee toppers zijn goed ontdooid kwaliteit 10 en 9! Toen op naar düsseldorf en weer terug, wat idd elke keer een rot eind is zeg! we waren vanavond om 19 uur pas weer thuis, en zit nu lekker achter de PC. De spannende weken zijn nu weer begonnen, 25e krijgen we de uitslag van de bloedtest!
hier nog een keer stef.....spannend weer...ik ga voor je duimen hoor! bij mij is het weer niet gelukt denk ik..ik heb vanmorgen een test gedaanop dag 10 na tp en die was negatief.. het zal wel niet zo zijn dan.. morgen moet ik ongi worden in principe, dat is 14 dagen na positieve ovu test.. hier lees ik altijd dat ze al vroeg posi testen en nooit laat dusik ga er maar vanuit dat het niet goed is..
Goeiemorgen meiden, Stef, spannend weer zeg! Het zal inderdaad een eind rijden zijn,maar het word nu gewoon goed beloond! Heel veel succes deze weken. Dikke knuffel Pekske, wat ontzettend balen weer meid. Sterkte en ook voor jou een dikke knuffel Lfs liAnn
Pekske, ik hoop gewoon dat je te vroeg hebt getest en dat je straks wel een positieve test in handen hebt! Zolang er geen bloed is zou ik nog even moed houden! Mss maakt je lichaam idd niet snel het hormoon aan! Nog even tot dinsdag op de tanden bijten! Echt ik hoop het zo voor je.....! Hele dikke knuf voor jouw! Denk ann je.
Hey daar was ik ook weer even, zit nu op 5 dagen naar TP in eigen cyclus en voel helemaal niks! Vorige keer had ik ontzettend zere borsten en nu helemaal niet, had ik soms steken en dat ongi gevoel! Nu denk ik steeds het zou wel weer niet gelukt zijn, of zou het gewoon nog veel te vroeg zijn? Probeer steeds het van me af te zetten maar dat lukt niet altijd!
Hey Stef, Ja ik denk dat het best nog vroeg is om er iets over t zeggen al ben ik geen deskundige (heb het nog maar 1x meegemaakt). Wel snap ik je onzekerheid,als je "iets" voelt maakt het je onzeker,en ook als je ' niets voelt. En ja, logisch toch dat het niet echt lukt om het van je af te zetten,je zit er tenslotte middenin. Maar probeer positief te zijn(makkelijk gezegd hoor) Ik geef je een dikke knuffel. Lfs LiAnn