Stef's 1e ICSI in Düsseldorf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stef1978, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dank jullie wel, ik weet het ook wel maar soms moet je het even gewoon lekker van je afschrijven en heb je de steun van jullie soms even nodig he!

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hier vanochtend licht bruin op het papier! Op dat moment had ik echt zoeits van nou game over! De hele dag was ik niet verdrietig maar kwaad........ kwaad omdat het weer niet gelukt is !

Ben uit frustratie in de tuin gegaan en heb me lekker uitgeleefd! Vanmiddag naar de wc niks, vanavond weer naar de wc en weer niks! Zelf geloof ik er niet meer in, omdat het precies zoals vorige keer ging! 2 dagen rose dag daarna licht bruin, dan moet het morgen of overmorgen door breken! Morgen bloed prikken voor de zekerheid en dan woensdag de uitslag! Die onzekerheid......om gek van te worden! :confused:

3. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    kan nog steeds hoor stef!
    alle goeie berichten hier begonnen bijna met bruinverlies...echt waar..

zolang het niet rood is...........

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

hey, het is sinds gisteren over! Ik durf bijna niet te hopen, omdat ik bang ben weer op mijn bek te gaan net als alle andere keren! Zou het dan toch.....?

Ben net te bloedprikken geweest en krijg maandag uitslag! Spannend blijft het dan tcoh nog even!

Pekske bedankt voor je peptalk, hoe is het nu met jou? Liefs

5. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    mocht je gaan bloedprikken?
    wow dan weetje het al sneller dan..spannend..

met mij gaat het goed, volgend weekend weer ovutesten en ik verwacht rond 1 april de tp..
    dus schiet alweer op he...

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Super meid! Top lekker voorruitzicht !

Ik krijg woensdag de uitslag!

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt goed Stef! Spannend zeg! Wat moet je trouwens snel bloedprikken. Heb je wel lekker snel de uitslag!
    Ik duim voor je

Liefs Nikkie

8. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    het bloedprikken was iet op hcg dan?
    omdat je zegt dat je maandag de uitslag krijgt?
    snap ut nie meer hahahahhahah

9. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

OOhhhh....sorry bedoelde woensdag hahaha

Testen op HCG idd! Hier blijft het dus nog even spannend! Konden we de tijd maar vooruit draaien he....

10. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    niks meer verloren vandaag?

11. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Geen rose te bekenen, alleen wel veel afscheiding! Wat dat weer is geen idee, het is licht beige met licht geel! (Sorry voor detail) Verder heb ik nergens last van, ook zijn mijn borsten niet echt gevoelig! Durf het bijna niet te hopen, ben zo bang weer op pnderuit te gaan!

Deze laatste dagen zijn het ergst! They are killing!

12. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Stef,
    gek word je van de onzekerheid he.Ik kan nu wel zeggen nog maar een paar daagjes maar ja,die duren ontzettend lang natuurlijk.
    Ik ga heel hard duimen dat je test positief is.
    Ik denk aan je

Lfs liAnn

13. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ja deze dagen zijn echt erg, ik weet er alles van..

ik ga volgende week weer voor een tp en ik denk dat ik de laatste week lekker weg ga, op vakantie..dan benik er misschien wat minder mee bezig..

ik ga kei hard voor je duimen, maar klinkt goed moet ik zeggen..

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

hey daar, ooooowwww wat is dit erg zeg! Weet niet waarom ik het deze keer zoooo moelijk heb maar trek het haast niet meer! Wil nier eerder testen kan ook niet is veel en veel te vroeg! Wou dat het woensdag is! en dat broekloeren is zoo erg he, eng ook!

Heb niet echt kwaaltjes, mijn (.)(.) zijn niet echt gevoelig wel iets voller. Mijn onderbuik is iets opgezet en af en toe één beetje weeig! Wat me wel opvalt is dat ik sinds kort niet op mijn buik kan slapen, maar mss komt het omdat het me tussen de oren zit! Ik weet het niet meer en wil dat het woensdag wordt aaaarrrrrrggghhhhhh

Ps. sorry.........

15. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    hey rare meid, je hoeft toch geen sorry te zeggen...ik weet precies hoe jij je nu voelt en wat er allemaal door je heen gaat.

ik kan natuurlijk je zenuwen niet weg nemen, maar ik leef wel met je mee..
    alleen de zenuwen mag je houden hahahahahaha die heb ik vanaf volgende week zelf ook weer....pfff dat vind ik nog het ergste idee van alles...
    maar ja we weten waar we het voor doen he....

ik hoop dat je woensdag een mooie positieve uitslag hebt..dat zou mij ook weer wat extra moed geven voor volgende week...

succes meid en ik denk aan je hoor!

16. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Nog 1 dag te gaan.........! Zo spannendn deze keer!

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hallo, heb zo net gebeld en er is verhooging van het zwangerschaps hormoon! Heb afgelopen zaterdag bloed geprikt en dat was dag 9 naar TP in eigen cyclus. Heb mijn eisprong de 2 dagen ervoor gehad! Het HCG was zaterdag dus 6 en zou nu dus ongeveer 24 moeten zijn! Omdat de zwangerschaps test het pas vanaf 40 op pikt mag ik vrijdag pas één test er achteraan gooien en als die ook positief is dan maandag terug voor nog een keer bloedprikken en een afspraak maken!

Ben al verder dan de andere keren en er is tot nu toe geen rose, bruin of rood te ontdekken, wel ben ik heel erg voorzichtig met blij zijn het kan nog alle kante uit gaan! Eerst vrijdag nog maar even!

Het blijft spannend!

18. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    wow stef dat klinkt goed!

ik vond het al erg vroeg dat je moest bloedprikken, maar er is wat gebeurd in ieder geval.

spannend joh!

ik hoop zo dat het blijft zitten!
    en dat doet het wel denk ik zo....
    succes!

19. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    oww en die van kruidvat die 2 voor 5 euro die pikken wel al op hoor..
    ik had toen 9 en die was positief...tegenwoordig pikken ze al op vanaf 25...

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Stef,dat klinkt goed zeg! Blijft nog ff spannend. Je kan het natuurlijk altijd proberen,wat Pekske zegt die testen van kruidvat ;)
    Ik blijf voor je duimen hoor!

Lfs LiAnn

Share This Page