Stef's 1e ICSI in Düsseldorf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stef1978, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Nee, ik wacht af tot vrijdag en dan nog..... het blijft spannend! Ben 2 keer spontaan zwanger geweest en heb het met 6 weken verloren dus ik blijf even met beide benen op de grond! Zelfbescherming, eerst maar één echo met één klopend hartje daar gaan ik voor!

2. Ciara

Ciara Bekend lid

Jun 17, 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Stef,

Van harte gefeliciteerd! :) :) :)
    Ik snap heel goed dat je voorzichtig bent maar stap 1 is in ieder geval gezet en die is het moeilijkst!

Ik doe ook zgn aan zelfbescherming maar in the end helpt het denk ik niets. Ik ben nu op een dag na 6 weken zwanger en weet het nu 15 dagen. Iedere dag wen je er een beetje meer aan, dus als het alsnog mis zou gaan zou ik toch heel verdrietig zijn. Tja, het is net als met de liefde, je stelt toch iedere keer je hart open :)

Ga nou maar eerst even genieten van het goeie nieuws en elkaar & vanavond lekker uit eten.

Have fun!

Liefs Ciara

3. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Thanks meid, dat gaan we zeer zekers doen, Heb er zo'n zin in om even weg met z'n tweetjes, lekker uit eten!

A.s. zaterdag gaan we alweer uit eten maar dan met vrienden en daarna een filmpje in de bioscoop! Heerlijk die vooruitzicht.......

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Even één update,

Gisteren weer bloed laten prikken en krijg woensdag uitslag over de waarden gestegen zijn! Hopen dat ze mooi hoog zijn!
    Gisteren de test van clare blue gedaan met de indicatie van hoeveer je bent, hij gaf zwanger aan en 1-2 wk daar moeten de 2 weken kado nog bij. Dat klopt dus aardig want ik ben nu ongeveer 4 weken en 4 dagen heen!

Hetb blijft nog steeds spannend, maar begint wel door te dringen nu....hahaha raar heo je zelf kunt reageren.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hey stef wat mooi dat de test ook positief was...

ik wil je toch al heel voorzichtig ontzettend hard en heel erg feliciteren hoor !
    ik weet dat je zelf nog een beetje twijfelt maar positief is positief...dus zwanger... geniet van dat wondertje dat in je groeit het mooiste geschenk op deze aarde is jou gegeven...

liefs silvia

6. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    hij gaat goed stef!
    ik houje in de gaten....

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey meiden , vanochtend gebeld voor de uitslag van het bloed! HCG is mooi gestegen maandag geprikt en de waarde was toen 162.....!Mooi gestegen dus, maandag afspraak met gyn. voor één gesprek en opnieuw bloed prikken! Spannend.....! Begin er steeds meer in te geloven....!

Liefs

8. Jinthe81

Jinthe81 Lid

May 5, 2008
    62
    0
    0
    Hey Stef,

Wat een goed nieuws zeg! Heb wel paar keer gespiekt, maar wilde niet te vroeg een antwoord plaatsen, voel ik me zo lullig met mijn banner eronder. Daarom had ik ook niet gereageerd toen de 1e terugplaatsing niet gelukt was. Was al moeilijk genoeg voor je, maar aan de andere kant kan mijn verhaal een ander natuurlijk ook hoop geven.. Bij ons was ook de 2e ICSI pas succesvol, en nu bij jullie ook! Dus I'll keep my fingers crossed!

Groetjes Jinthe.

9. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Geweldig Jinthe om te lezen...! Moet zeggen dat ik vorige keer wel erg vondt maar je gaat er steeds beter met om, je hebt je momenten wel maar niet meer zo erg als aan het begin! En nu dit.... kan het nog steeds soms niet helmaal geloven! De ochtenden vindt ik nog altijd het ergst...., dat zijn altijd de momenten wannner ik denk nou zet de ongi door ! Weet dat ik het van me af moet zetten en doe dat ook maar toch heb je van die momenten he..... en jij heb jij ze ook nog?

x van mij

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Stef, Hoe voel je je? Heb je last van kwaaltjes? Deze zwangerschap gaat helemaal goed en krijg je mooi gezond kindje Stef! Ga lekker op die mooie rose wolk zitten meis!
    Jij ook Jinthe!

Liefs Nikkie

11. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hey stef,

spannend he, dinsdag echo??? Ben superhard aan het duimen [-o< hier!!!

Liefs,

Daan

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Succes met de echo dinsdag Stef, zeker spannend!

Liefs Nikkie

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dank jullie wel!!! Zekers spannend....!!! Voel me goed en heb niet veel kwaaltjes, vandaag voor het eerst weer's moeeeeeee, vaak naar de wc en mijn borsten he....heb al één nieuwe bh moeten kopen. Die bh's met beugels kan ik echt niet meer hebben.....wat gaat dat dan snel he...!!! Oja en mijn spijkerbroeken krijg ik de bovenste knop echty niet meer dicht....die darmen zeg....!!! Heb het er allemaal erg voor over

14. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    klinkt goed steff spannend hoor die echo...
    ben benieuwd..wel een foto ervan maken he..we willen natuurlijk allemaal mee genieten

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hey Stef!

Inmiddels 7 weken, we duimen gewoon door!

Succes met je echo vandaag, en hou me op de hoogte!!!

Liefs

Daan

16. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Helaas dames, geen goed bericht hier!!!! Er is geen hartaktie te zien, dus niet goed. Nu wachten dat het de bloed doorzet en dan een cyclus rust en maar weer opnieuw beginnen!!!!

Wanneer mag het nou een keer lukken en hoe vaak moeten we nog op de proef gesteld worden.......?????

17. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    neeeeeeeeee steffffffff dat meen je niet........ohhhhhhh wat erg!!!!!
    je bent de tweede al...................
    ik vind dit zo waanzinnig klote..tjonge jonge jonge...ik weet effe niet wat ik zeggen moet...

heel veel sterkte in ieder geval...

18. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    O meis wat vreselijk! Heel veel sterkte...

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    heel veel sterkte meid, het was jullie zo gegund!

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Verdorie Stef! Het was jullie ZO gegund en dan nu dit!
    Veel sterkte meis en een dikke knuf van mij!

Liefs Nikkie

Share This Page