Stef, ow neeee,wat vreselijk voor jullie. ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen Heel veel sterkte Dikke knuffel Lfs LiAnn
Dames, erg bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes!!! Merk dat het nu echt doordringt...(mentaal) Hoop dat het lichaam het nu snel afbreekt en het los komt!
hey stef..hoe gaat het nu met je... jeetje ik ben er nog helemaal beduusd van zeg....wat een ellende....wat kan een mens allemaal hebben aan slecht nieuws zou je zozeggen he..bah bah... sterkte meid....ik denk aan jehoor
Nou meiden, Wij zitten hier echt in één achtbaan......jeetje!!! Vanochtend gebeld om de bloed waarden en wat dacht je.... 7093ul. hcg!!! Heb al steeds het gevoel dat de gyn het fout heeft en dat het wel goed zit, en nu dit?????!!!!! Volgens de gyn die dit ook niet had verwacht moest ik toch maar een slag om de arm houden!! En maandag terug komen voor toch nog één echo!!!! Hoe gek kun je gemaakt worden.....???? Ik wordt gekkkkk.....!!!
Hey Stef, Nou ja.. dat is toch hoog die waarden,dat lijkt mij toch weer een goed teken...!! Wat moeten deze dagen onzker voor je zijn. Owww ik hoop zo dat de gyn het fout heeft en het toch zo is. Vooral ook als jezelf dat gevoel hebt. Nou lieverd ik ga zo voor je duimen dat het toch allemaal gewoon goed is. Hele dikke knuffel Lfs LiAnn
Hey Stef, veel succes morgen.... ik heb heel hard geduimd de afgelopen week, en ga morgen nog op dubbel tempo door... voor zover dat kan! Liefs!
Dames weet niet of dat nog helpt.....heb vanacht om 4uur een bloeding gehad en heb de rest van de nacht niet meer geslapen. Vanaf vanochtend heeft het weer afgenomen en heb ik nu alleen nog heel licht bruin!!! Geen idee dus wat ik er nog van moet denken!!! Heb er geen kraamp bij gehad! Wat één nachtmerrie zeg.
jeeh meid wat een onzekerheid voor je. ik hoop op een wonder voor je morgen. heel veel liefs van lisa.
argh stef! Dat meen je niet! Wat ontzettend klote zeg..... Hopelijk krijg je door de echo meer duidelijkheid... onzekerheid is ook vreselijk. Ook ik hoop nog steeds op een wonder!!! Dikke knuffel!
Er is één wonder.....en het groeit in mijn buik.........!!! Hoe gek kun je worden......aaaarhhhwww Er is hartaktie te zien! De bloeding kan ie niet verklaren kan zoveel zijn!!! Moest me geen zorgen maken, maar wel met beide benen op de grond blijven en is erg vroeg! Maar goed, dit hebben we ,.!!! Ben er aangeslagen door....!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh yesssssssssssss joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... dit was het bericht wat ik wilde horen.... wat goed!!! hoe ver ben je nou volgens de echo dan? en hup je banner weer aanmaken......... ik heb de hele morgen hier achter de pc gezeten.....waaaahhhhhh ben helemaal blij voor je!!
Ik ook de hele ochtend zitten kijken, maar dit berichtje niet gezien. Blond??? Maar gelukkig zijn er de mobiele telefoons! Leuk je even gesproken te hebben, en superspannend nog de komende weken! Ik duim gewoon door! 8) Kus!