Vanavond begint de nieuwe serie Adam zkt. Eva, met Inge de Bruijn. Vind het wel lef hebben hoor, zo in je blootje op tv, en al helemaal voor een BN-er.
Heb hem vorige week ook met sterretje gekeken. Vreemd programma, snap eerlijk gezegd niet dat mensen zoals een Inge de Bruijn zich hier voor opgeven. Vind het echt een programma voor figuren zoals Sterretje maar niet voor een dame zoals bijvoorbeeld Inge. Maar goed, ieder zijn ding
Nope, heb echt 't idee dat zogenaamde bners tegenwoordig alles doen om maar met hun hoofd op televisie te blijven.
Ik vraag me sowieso af waarom ze meedoet, ze hangt constant haar haren voor d'r borsten, alsof niemand ze mag zien
Haha mijn woorden net hier Ik snap niet waarom ze niet voor iemand kiest. Je gaat toch niet gelijk een relatie in? Alsof je elkaar al kent na twee dagen ofzo
Ze twijfelde een beetje. Ze haalde haar haren dan weer weg, terug, weg. Ik dacht echt dat ze voor de jongeman ging kiezen, ik had het wel geweten. Te lang singel geweest om te verkennen?
Ik snap ook niet zo goed waarom je aan zo'n programma mee doet, maar het zijn geloof ik allemaal bn'ers die niet meer in de picture staan en schijnbaar nog even aandacht zoeken.