Steil haar "temmen"

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb schouderlang steil haar met lagen. Nu zitten er bij mijn voorhoofd een paar rare bochten in mijn haar, het staat in een soort kuif in boogjes opzij. Ik probeer het wel recht te fohnen, maar een windvlaagje en de boogjes zijn terug. Nu zei mijn zus laatst dat ik het met een stijltang recht kon krijgen. Maar mijn zus heeft heel veel krullen. Haar dat al steil is behandelen met een stijltang is toch niet de bedoeling?? Of toch wel?
    Ik kan de boogjes ook met heel veel gel of haarlak temmen maar dan wordt het na een paar uur al vet. Wat raden jullie me aan?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een stijltang kan je ook goed gebruiken voor stijl haar, heb het ook weleens gedaan toen ik een boblijnachtig kapsel had (dus nooit meer, veel te veel onderhoud haha).

Maar ik denk dat de oplossing is de scheiding eruit halen (heb je een middenscheiding trouwens?) en die plukken laten groeien. Als ik een kortere pony zou laten knippen gaat dat ook alle kanten opstaan, mijn haar is er gewoon niet geschikt voor.

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Hai,
    Ik heb zelf lang steil haar, met inderdaad ook van voor wat rare krulletjes en bochten. Ik doe wel gewoon dagelijks even de stijltang eroverheen. Dan is het ook niet zo snel pluizig.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.834
    113
    Gewoon met een stijltang idd.

5. adi

adi Niet meer actief

Ik heb ook stijl haar, schouderlengte en laagjes. Met stijltang krijg ik dagelijk een leuk model, laagjes even benadrukken, alle plukken op de juiste plek.
    Is zo gebeurd en ben verlost van onmogelijke kapsels op de vroege ochtend :)

Deel Deze Pagina