Mijn cyclus is 26 dagen. Nu heb ik op dag 10 en 16 sex gehad. Op dag 15 had ik 1 dag vruchtbaarslijm echt van dat rauw eiwit. Nu moet mijn manlief heopereerd worden aan zijn been dus geen kansen meer voor deze ronde ( ook de reden dat we het maar twee keer gedaan hebben door zijn pijn.) maar zou ik toch een kansje hebben? Deze eonden eens geen ovulatietesten gebruikt wilde er minder mee bezig zijn maar dat lukt me niet zo goed haha 😳
Dat is echt niet te zeggen. Zonder ovulatietesten of temperaturen is er niet met zekerheid te zeggen óf je een eisprong hebt gehad en zo ja, wanneer. Hij kan zomaar veel eerder of later zijn geweest dan normaal gesproken. Wanneer verwacht je je NOD?
Alles kan, zolang je niet weet wanneer je ovulatie precies is geweest en je hebt seks gehad, is er altijd een kans
Ja dat is ook zeker waar haha ik had toch die ovu testjes moeten gebruiken nu ben ik er nog meer mee beIg dan eerst twrwijl dat even niet de bedoeling was.. oops😳 Maar ook vanwege de aituatie deze maand even
Irritant is dat hè, ik heb om wel eens geen ovulatie testen etc gebruikt, maar zeker met een wisselende cyclus is dat gekkenwerk. Persoonlijk ga ik er altijd vanuit dat het niet zo is (of dat probeer ik iig) maar kan me voorstellen dat voor sommigen t juist fijn Is om hoop te houden..