Baby ligt vrij hoog.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Silly, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Was gisteren bij de vk en zij vertelde mij dat de baby -gezien m'n weken zwangerschap- vrij hoog in de buik ligt. M'n baarmoeder zit niet ver meer onder m'n borsten. De groei gaat wel volgens schema. Volgens haar kon dit geen kwaad. Nou heb ik toch een echo binnenkort en ze vroeg me of ik de afspraak af gemaakt had. Dus twijfel ik een beetje.
    Maakt het uit dat "alles" al wat hoger ligt als normaal.

En n.a.v. mijn eerdere berichtje. Her klopt wat u antwoordde; ik moet idd een beetje rustig aan doen. Daar komen de krampen waarschijnlijk vandaan. Maar ja, m´n zoontje heeft nu grote vakantie dus of dit gaat lukken.

Ik wacht op uw antwoord inzake bovenstaade.
    Alvast bedankt.

Silly

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Silly,

Nee, het lijkt me niet, als je eigen verloskundige zegt dat het niet uitmaakt dat de baarmoeder hoger zit, dan maakt het niet uit. De ene baarmoeder zit wat hoger en is langer en smaller dan de andere baarmoeder. Ook is het je tweede, de baarmoeder is een keertje opgerekt en dat gaat het nu ook gemakkelijker (het oprekken van de baarmoeder). En het belangrijkste is, de grootte van het kind.

De echo, vele verloskundigen checken of de afspraak maken gelukt is. Ik kan me voorstellen dat je een verband legt. Maar ik zou me er dus geen zorgen over maken.

Groetjes,
    Japke

P.S. Succes met rustig aandoen!

Deel Deze Pagina