erg last van rugpijn en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door assiahannouf, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assiahannouf

2 okt 2005
    80
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    ik heb deze nacht nauwelijks kunnen slapen.ik had zo'n erge pijn aan mijn rug.en een soort van menstruatiepijn.zouden dat voorweeen kunnen zijn.en hoe kan je het beste je baarmoeder stimuleren om zich een beetje klaar te maken voor de bevalling.ik had met de vorige zwangerschap het probleem dat mijn baarmoeder niet verweekt was.en ben toen gestript.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij kunnen het inderdaad voorweeen zijn en kan je verder niets doen dan afwachten en hopen dat het gauw wegzakt.
    Volgens mij mag je wel paracetamol pakken voor de pijn. Misschien dat het de scherpe randjes er vanaf haalt, zodat je in elk geval kunt slapen, anders raak je helemaal zo uitgeput.

3. assiahannouf

2 okt 2005
    80
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    ik had gisteravond hele erge pijn die om de half uur kwartier kwam.en ben dus naar het ziekenhuis gegaan.bleek dat ik 1 cm ontsluiting had..niet dat dat veel is.maar ik had dus blijkbaar contracties.ik ben nu een dag verder en de contracties zijn er nog.dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren.dus nog maar ff afwachten....

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    spannend meid! Ik ben benieuwd of het echt gaat doorzetten. Enerzijds nog wel wat vroeg, anderzijds: ik wil ook :) !
    Succes in elk geval!

5. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Sterkte....

Deel Deze Pagina