Hi meiden! Mijn vriend en ik hebben besloten om zwanger te worden. Nu na de 2e poging ben ik 4 dagen overtijd. Vanmorgen 2x test gedaan (2 verschillende) en bij beide een heel licht streepje. Net alsof het een schaduw is zeg maar. Sinds 5 dagen heb ik al een rare soort buikpijn in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden, maar ook weer niet. Net of er iets zwaars onder in je buik zit. Ook moet ik sinds vandaag vaker plassen, maar per keer dan niet veel. Telkens na het plassen probeer ik wat te persen om te kijken of ik toch niet ongesteld wordt, maar zie helemaal niks. Het persen lukt ook niet zo goed als normaal, want dan voel ik dat zware gevoel in mijn onderbuik drukken. Af en toe heb ik ook steekjes, vooral aan één kant. Ik weet dat ik gewoon weer morgen of zaterdag opnieuw moet testen maar ik ben ZO ongeduldig!! Hebben jullie hier ook ervaringen mee? (rare buikpijn, steekjes etc)
Klinkt alsof je hgc nog aan de lage kant zit. Ik zou morgen of overmorgen nog een testje wagen. Succs meid! Duim duim duim
Thnx! Kan het hcg morgen wel al genoeg zijn dan of is dat te kort tijd en kan ik beter wachten tot zaterdag? Vind het zo lastig om te wachten!!
Ik heb gehoord dat hgc zich elke dag verdubbeld. Als je zwanger bent zou morgen de streep wat duidelijker moeten zijn. Ik hoop op t beste voor je meid