verloren maand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karma, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karma

Karma Lid

24 aug 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik wil hier even mijn hart luchten.
    Ik ben vandaag helaas weer ongesteld geworden.
    Maar mn vriend zit volgende week in het buitenland voor zn werk,
    dus volgende maand gaat het natuurlijk weer niet lukken.
    echt k****
    Hebben jullie ook partners die voor hun werk regelmatig in het buitenland zitten?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi Karma,

ik zelf persoonlijk niet, maar de man van een vriendin van mij zit bij de landmacht en is alleen de weekenden thuis, ze was wel na een half jaar al zwanger!
    Succes ermee!!

3. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi Karma,

Vervelend zeg! Maar ik snap je maar al te goed, mijn man werkt ook grotendeels in het buitenland. Is nu ook al weer bijna 2 weken weg.
    Dit is onze eerste ronde en viel m'n ei in een weekend dat hij er wel was, dus voor nu is er geen nood aan de man.
    Maar heb er natuurlijk wel over nagedacht hoe het moet als blijkt dat ik vruchtbaar ben op de dagen dat hij er niet is.

4. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Hier precies hetzelfde!! Ik ben donderdag ongesteld geworden en bij de volgende eisprong zit mijn man in het buitenland! (werk en vakantie) Ik vind het toch al niet zo super om alleen thuis te zijn, maar dan ook nog met de gedachte dat we hierdoor wéér een maand missen. (in juli ook)
    Gelukkig blijft het bij deze 2 maanden, daarna blijven we beide in Nederland.
    We zijn nu ook de 2 jaar gepasseerd, dat maakt het extra confronterend voor mij.. dus we kunnen samen balen! :cool:

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik heb geen man maar ik zelf draai nachtdiensten en avondiensten maar ook dag diensten , erg onregelmatig waardoor ik soms op rare tijden in bed lig ...

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb wel eens zitten denken, zou je het zaad zelf kunnen invriezen en ontdooien als je het nodig hebt :D.
    Niet echt romantisch, maar ja als je al een tijd bezig bent is gewoon klussen dat ook niet echt meer.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier was het vooral omdat meneer geen zin had... tja kan je weinig aan doen... maar blijft enorm PIEP

8. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Ik zou in september moeten bellen voor een nieuwe afspraak bij de gyn, wat denken jullie; zou ik toch gewoon bellen ook al zit er een verloren maand tussen? Feit blijft dat het nog steeds niet raak is, toch? (moest na de kijkoperatie 3 tot 4 maanden wachten en daarna weer een afspraak maken. De operatie was eind mei...

9. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    herkenbaar in zoverre dat ik toen wij voor de 1e gingen, ik zelf nog werkte als stewardess en regelmatig zelf in het buitenland was, vaak wel 3 of 4 keer per maand voor een paar dagen.
    Heb ook wel gehad dat ik met mn eisprong in het buitenland zat, maar toch met 6 maanden zwanger dus kan gerust

en nee je kan niet zomaar zaad in de vriezer liggen, dan gaat het dood. In ziekenhuizen hebben ze daar heel speciale methoden voor.

Deel Deze Pagina