Hallo allemaal. Ik ben een poos afwezig geweest van de site. In mijn vorige forum die ik heb geplaatst ging het over dat ik heel erg lang overtijd was! wel 17 weken! Daarmee ben ik naar de dokter gestapt en na een urine test te hebben ingeleverd bij het ziekenhuis bleek dat ik niet zwanger was. Toen is mijn menstruatie op gewekt door het medicijn Primolut N. Na die medicijnen kuur van 1o dagen werd ik dan uiteindelijk ongesteld, en goed ook de volle 7 dagen. Mijn pil is verhoogd van microginon 30 naar microginon 50. Maar voordat ik die mocht gaan slikken moest ik wachten op een natuurlijke menstruatie. Maar die is er nooit geweest! Mijn eerste dag van mijn laatste menstuatie was 9 juli! Ik heb al 2 testen gedaan maar die waren negatief. Nu hebben we van de week weer gevreƫn, en dat was voor het zingen de kerk uit. dat was eergister. En nu, moest ik vandaag zo vaak naar de wc! En mijn borsten zijn wel wat gevoelig! En voel me al de hele middag niet lekker, mooi misselijk. En ook buikpijn. Dus dat word over een paar daagjes maar weer testen. Dit moest ik even kwijt, en wie raad of advies heeft, heel graag! Groetjes Just little me.
Laat even je bloedwaarden controleren! Schildklier, procactine. En vraag een doorverwijzing naar de gyn!