Wat moet k doen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nyosha, Sep 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nyosha

Nyosha Lid

Nov 28, 2007
    13
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik zit met n vraagje..
    Mn man en ik zijn nu 10mnd bezig. Ik ben in januari en in mei zwanger geweest, naja t duurde niet echt lang, want ik had met 38 en 39 dagen 2 keer n miskraam.
    Nu 3 maanden later ben k weer zwanger, erg vroeg nog hoor, maar 30 dagen.
    Nu vraag k me af of k nu naar de dokter moet gaan om te kijken of alles goed is, of de verloskundige bellen (de vorige keren heb k deze namelijk nog niet gebeld, omdat t zo vroeg was)
    Ook vind k t moeilijk om nu weer positief te zijn, ben zo bang dat t weer mis gaat...
    Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij herhaalde miskramen zou ik zeker een VK bellen, straks is het iets "technisch" met je lichaam, al die miskramen putten je alleen maar uit, niet afwachten, gelijk bellen, dan kun je vaak eerder komen voor bv een inwendige echo. succes, ik hoop dat het dit keer zo mag zijn.

3. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

Mar 25, 2008
    210
    0
    0
    Volgens mij heeft het niet heel erg veel nut om te bellen nu...ze kunnen pas met 7 weken iets zien en dan vaak niet eens een kloppend hartje. Ik heb zelf ook een keer een miskraam gehad. Mij werd toen gezegt dat ik ook moest bellen, zodra ik wist dat ik zwanger was, maar kreeg pas met 7 weken een echo.

Ik wens je veel sterkte toe en hopelijk een gezonde zwangerschap!

4. mychat

mychat Actief lid

Jun 3, 2008
    214
    0
    0
    Ik zou als ik jou was de huisarts bellen.
    Ik heb zelf 2 miskramen gehad 1 met 16 weken en 1 met 6 weken. Mijn huisarts was van beide zwangerschappen op de hoogte. Nu ben ik voor de 3e keer zwanger en bijna uitgerekend. Ik heb erg goed met mijn ha over deze 3e zwangerschap kunnen praten. Zij vroeg of ik bloedonderzoeken wilde laten doen en wat eventuele voor-/ nadelen zijn. Verder heeft ze allerlei korte onderzoekjes gedaan die je kunt doen als je nog maar vroeg zwanger bent. Bloedprikken op bepaalde waardes (weet niet precies welke). bloeddruk meten en aan mij allerlei vragen stellen. Persoonlijk vond ik het minder beladen om eerst naar mijn ha te gaan. Ik heb ook vrij laat in deze zwangerschap (8,5 wk) de vk gebeld, omdat ik inderdaad wist dat ze daar toch niet eerder dan met 8 wk met de echo gaan kijken.

Ik wens je veel sterkte in deze periode die heel onzeker aan moet voelen, probeer toch positief te denken!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Je kan altijd bellen. Desnoods het ziekenhuis (gyn) en uitleggen dat je al 2 mk's gehad heb. Misschien zit het wel technisch wat mymiracle al zegt. Dan zouden ze met een simpele bloedonderzoek al bepaalde dingen kunnen uitsluiten.

Share This Page