nog steeds vloeien na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door deesje80, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik ben nu 6 weken geleden bevallen van een mooie dochter. Alles is goed gegaan. Het vloeien werd ook minder tot aan twee weekjes terug, toen verloor ik ineens een stolsel. Mijn vk gebeld, nix aan het handje. Het bloedverlies werd weer minder een paar dagen, tot afgelopen zaterdag, weer een stolsel (geen grote hoor). Nu werd het bloedverlies weer minder tot aan vanmorgen, verloor ik weer wat bloed. Ook ongikrampjes erbij.
    Blijft dit nu nog een tijdje doorgaan, of? Hoor ook wel eens dat vrouwen tot zelfs tien weken na de bevalling nog kunnen vloeien?
    Het is niet anders, maar tis zo vervelend dat als het net iedere x bijna weg is, het weer opnieuw begint :(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is normala dat je tussen 6 en 8 weken bloedverlie shebt, bij sommige vrouwen duurt het minder lang, bij anderen wel 10 weken!
    Niets aan te doen. Zolang het niet heel veel is is er niks aan de hand, het is lastig maar zal vanzelf overgaan.

Mirjam

Deel Deze Pagina