indalings pijn??wat een schrik..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nina22, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    hoi dames,

ik vroeg me af, ik ben vannacht de hele nacht in de weer geweest ik ben momenteel 33 + 6 dagen zwanger en had zon pijn in mn onderrug vannacht werd er gek van en ook een erg drukkend gevoel in mijn onderbuik, wist niet wat me overkwam dacht echt dat de baby er uit wou zo voelde het, ging ook gepaard met veel harde buiken en het zakte ook niet af, heb er een kruik op gelegd en dat verzachte iets. kan dit indalings pijn zijn of indalen weeen? maandag bij de vk is er wel al vastgesteld dat de baby vast lag in mijn bekken met haar hoofdje.

wie heeft advies? tis nu wel al iets afgezakt maar nog wel aanwezig ook veel harde buiken.

het is mijn 1e zwangerschap dus verder geen ervaring
    alvast bedankt! :D

2. annebon1986

annebon1986 Actief lid

22 jul 2014
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanacht ongeveer hetzelfde verhaal.. pijnlijke harde buiken, een mega drukke baby en menstruatiepijn en druk van onderen. Omdat ik met 28 weken een dreigende vroeggeboorte had, meteen de vk gebeld. Die gaf het advies om 2 paracetamol te nemen, nog even te douchen en weer in bed te gaan liggen. Heb nog wat kunnen slapen. Pijn is nog wel aanwezig, maar meer zo'n zeurende menstruatiepijn. Harde buiken op dit moment niet.

Als de harde buiken aanhouden zou ik toch even de vk bellen.. die kunnen je vaak het beste advies geven!

3. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Klinkt inderdaad als indalingsweeën :)

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik heb sinds gisteren het gevoel alsof mijn onderkant zo onder me weg kan vallen.. Rare pijn/druk ligt erop..
    Ook strak gevoel onder in de buik..
    Ik denk indalen idd..

Deel Deze Pagina