met 36 weken nog in stuit gedraaid

Discussie in 'Gezondheid' gestart door katemans, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Gister bij de liggingsecho bleek dat ons kleintje nog is gedraaid naar stuit!

Nou is mn vraag wat mensen hebben gedaan die er zo laat achter komen dat de kleine in stuit liggen....

Krijg van de ene kant de tip om Moxa te gaan doen, de ander zegt dat dit te laat is omdat ik al 36 weken ben, en diegene die hier in de buurt moxa therapie doet krijg ik niet aan de lijn (woon in de middle of nowhere dus heb niet zo veel opties in de buurt :))

Weet nou niet zo goed wat ik moet doen, maandag moet ik terug naar de VK om te kijken of de kleine eigenwijs gedraaid is anders wordt ik doorgestuurd naar de gyn, maar is het dan wel zo slim om de beeb te laten draaien (placenta ligt voor)

Maar zoals jullie kunnen lezen blijkt deze brave dame op het laatst een rebel te zijn, hoop dat jullie adviezen mij kunnen helpen! alvast bedankt

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Hey,

De mijne ligt ook in stuit, zaggen we bij de 33 weken echo al, maar ik heb de gok genomen dat ie misschien zelf nog wel zou draaien, er was toen immers nog 3 weken tijd voor. Had ook info opgezocht en was inderdaad ook op die moxa uitgekomen, maar begreep dat dit ook iets was wat dan idd al vanaf week 33 gedaan moest worden, dus geen idee of dit voor u nog mogelijk is. Misschien even met VK over bellen??

Wij hebben de onze proberen te laten draaien, alle omstandigheden waren daarvoor goed, dat ligt bij u natuurlijk misschien ook anders, dus geen idee of dat een optie is. Om u gerust te stellen, ik vond het draaien op zich wel meevallen...het voelt niet prettig, maar moest het is niets waarvan ik zeg "dit doe ik nooit meer". Jammer genoeg is het bij ons niet gelukt en ligt ie dus ook nog altijd in een stuit...dus ook een eigenwijsje hier ;) Ze hadden niet genoeg grip op het hoofdje om hem te laten kantelen...

Laat u verder gewoon goed informeren over alles wat mogelijk is, hoe ligt de kleine, waar ligt de placenta, wat zijn voor en nadelen van kiezersnede of gewone bevalling...en doe wat u gevoel zegt, anders wordt het ook alleen maar stress en dat levert ook niets op!
    In elk geval veel succes ermee!!

Deel Deze Pagina