Hey dames, we hebben al veel gepraat en mijn hoop ligt hoog maar ik dacht ineens dat mijn buik misschien zo'n bultje vertoonde (ik lijk echt 5-6 weken zwanger) omdat mijn menstruatie niet hard is doorgekomen. Heeft iemand dit al gehad want het kan zijn dat het daardoor is dat mijn buikje zo'n bultje heeft. Ik hoop het echt niet maar tsja...
bij mij steekt het echt uit. Onder mijn navel een bult dat naar voren duwt precies. Het is niet hard maar ik voel alsof mijn vel aan het uitrekken is. Ik pas niet meer in mijn onderbroeken en in bepaalde truitjes ook niet meer Als het is doordat mijn menstruatie maar 2 dagen heeft geduurd dan is het echt wel onozel.... Misschien als ik zwanger ben is het al langer dan 5 -6 weken hoor.... Als ik een foto kan trekken plaats ik het eens op het forum
Naaa, ik geloof niet dat het door een korte menstruatie komt hoor. Maar ja, ik ben geen expert. Nu ben ik wel jaloers, ik wil ook een bultje Hoe groot is je bult dan? Groter dan een kiwi of kleiner dan een aardbei, geef es een richtlijn. Misschien ben je wel inderdaad langer zwanger. Maar dat kun je toch aan de hand van je cyclus narekenen? Wanneer was je laatste menstruatie dan? Ik ben nu gelijk mijn buikje aan het checken, heb wel het idee dikker te zijn, want heb nooit echt een buikje gehad. Succes
Maar als je zwanger bent, duurt het heel lang voor je 'bult', als je die krijgt, bij je navel in de buurt is. Je baarmoeder zit namelijk achter je schaambeen en die moet er bovenuit groeien. Het duurt meestal wel een week of 12-16 voor je wat kunt gaan beginnen te zien van je zwangerschap. Wel kunnen je darmen wat uitzetten en naar voren komen, dat kan erg lijken op een zwangerschapsbuikje. Misschien is dat het? ?
Mijn buik is platter dan ooit te voren! Niemand die vermoed dat ik zwanger ben, want de kilo's vliegen eraf... Ik ga je mail trouwens vanavond beantwoorden hoor (moet ik even de tijd voor nemen, die epistels ). Groetjes!
Het is net alsof er een punt uitsteekt als je in profiel bekijkt. niet zo dik hoor euhm... de helft van een banaan dwarsgesneden en dan onder je navel plaatsen....Boven mijn schaamstreek is het ook iets dikker maar niet enorm veel. Het kan zijn dat mijn darmen plaats maken en hopelijk is het dat(dat is toch ook een teken heh?). Heb daarnet naar mijn borsten gekeken en wat verschoot ik man! Twee dikke vette aders over mijn tepelhof! vond het echt vies, Dacht eerst van het leunen een lijntje maar was in beide borsten op een andere plaats en blauw. Ik merk vooral dat ik dikker word door de bh's die niet meer passen en de onderbroeken en smallere kledij. In kilo's nog niets, nog steeds mijn normaal gewicht. Vorige keer dat ik zwanger was, mk, was ik maar 8 weken zwanger en was er ook al een bult zichtbaar. Wie weet... Nogmaals afwachten en ik word er helemaal zot van! #-o
Ik heb een foto in het album geplaatst. Zo kun je misschien zien hoe mijn buik er uitziet op dit moment en misschien gedachten zeggen van hoe het er uit ziet....
Nou, ik heb een brilletje nodig, denk ik, ik zie niks, behalve een stipje. Is dat hem dan? Ik lijdt aan zwangerschapsdementie , maarre heb je nou eigenlijk al es een test gedaan?
wij weten ook niet hoe je buik er normaal uitziet toch? dus kunnen we niks zinnigs over zeggen. Ik ben 18 weken zwanger en smorgens zie je niks hoor, heb ik een normaal buikje. pas tijdens de dag groeit het. testen lijkt me de beste oplossing.
Ik heb al in andere topics geplaatst dat de testen negatief zijn maar dat het typisch is in de familie dat het hgc hormoon niet stijgt. Ik heb volgende week woensdag een afspraak met de gyne voor een echo. Hij zei trouwens dat het hgc al gedaald kon zijn. Hij kent de historie van mijn familie Ik weet dat je niet weet hoe mijn buik er anders uitziet maar zo niet allesinds. De mensen merken het en kijken en vragen ernaar dus er is echt verandering. Ik weet het echt niet hoor... Ik hoop er gewoon op dat is het eigenlijk. Volgens mij zijn het mijn darmen die duwen. Je ziet het meer met kleren dan zonder kleren eigenlijk. Dan steekt het echt uit. Toch bedankt voor al jullie reacties hoor! Ben blij dat ik hier mijn hart kan luchten want thuis lukt het niet zo goed aangezien wij hier niets van weten.
hcg nu al gedaald? met 5/6 weken zwangerschap? Lijkt me niet best. Dit gaat pas afnemen bij 16 weken. Dit heb je nodig om je zwangerschap in stand te houden, bij iedereen als hij de histoy kent, waarom test hij je bloed dan niet?
Vorige week heb ik bij de dokter bloed laten afnemen (zie andere topics) en die was het vergeten na te kijken. Heel mijn familie heeft dit al doorgemaakt. Geen hgc waarden te zien bij test of bloed. Hij kan pas volgende week woensdag de gyne dus ik moet tot dan wachten.
Ik heb al met een paar mensen gesproken en echt uitzonderlijk is dit niet. IK heb op mijn werk alleen al 4 collega's die hetzelfde hebben meegemaakt. Niets te zien op test of bloed en pas na 3-4 maanden zwanger geweten door verdikking en dan toch eens echo gaan doen. Ik zeg niet dat het normaal is, bijlange niet, ik beweer ook niet voor zekerheid dat ik zwanger ben maar gezien de racem van symptomen vermoed ik het gewoon. Ben ook niet ziek want in bloed hebben ze geen sporen van bacteries of virussen gezien...
Nou meid, dan is het enige wat we kunnen doen voor je...heel hard duimen voor een positieve afloop. (misschien ben je al bijna aan bevallen toe tegen die tijd, haha ) Heel veel sterkte volgende week bij de gynaecoloog! Liefs