hoi hoi tegen 13.00 komt moeders voor moeders langs 1e bezoek dan moet ik wat urine opvangen zodat ze kunnen testen om te kijken of ik voldoende hcg heb om mee te doen nu mijn vraaag moet ik dt in de koelkast bewaren of buiten de koelkast op kamer temperatuur? alvast bedankt gr marline
het mag allebei. Ik heb het toen in de koelkast gezet maar volgens mijn MvM vrouw hoefde het niet maar mocht wel. Altijd spannend als ze komen. Je weet dat je zwanger bent maar die test blijft toch slopend (bij mij dan). Succes!
Dat maakt niets uit. Ik had het buiten gezet, want ik vond het zo gek om binnen de urine te bewaren. Veel plezier straks. Goed dat je meedoet! Groetjes, Sonja
bedank voor jullie antwoorden ik hebn al s eerder meegedaan maar was het vergeten hihi pluys ja idd ik ben nu 6 weken en 1 dag ik heb 1 test gedaan en zag een 2e streep maar toch wou ik steds nog een test doen maar had zoiets van zolang ik niet bloed zal het wel goed zijn en ik heb steekjes onderin mijn buik en misselijk maar toch denk ik strax komt er geen 2e streepje ach we zien wel ik heb de urine op het aanrecht gezet ik laat het wel weten of ik mee mag doen of niet
Maakt volgens mij ook niks uit, ik had het buiten de koelkast bewaard. Goed van je dat je meedoet , ik moet nog 1 dagje en dan ben ik er gelukkig af , ben blij dat ik het gedaan heb ,maar vind het ook weer erg lekker om gewoon op de wc te kunnen zitten.
ja idd je doet het voor een goed doel he was ook wel blij om van die lucht af te zijn wat er uit die potten komt haha