eisprong tot positieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vraag me af wie nu echt iets voeldde waardoor je het vermoeden kreeg dat je zwanger was, voor de positieve test dan wel!
    Was het anders dan de andere rondes? Of had je eigenlijk dezelfde kwaaltjes die je ook hebt voor je ongi begint?

Ik mag volgende week testen, en de ronde hiervoor dacht ik van alles te voelen was het van de aankomende ongi. Nu merk ik niks en ben ik een stuk rustiger, fijn voor mezelf natuurlijk!!!:D

Nu ben ik gewoon nieuwschierig of het nu gewoon toeval is als dames hier op dit forum schrijven van alles te merken voor de posi test....bij mijn dochter was juist zwanger toen ik ervanuit ging het niet te zijn...

Bedankt voor jullie reacties:D

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik geloof eerlijk gezegd niet echt in al die overdreven veel kwaaltjes...mss omdat ik nog nooit zwanger ben geweest maar het zou me verbazen dat je lichaam op 7 dagen zo hard kan veranderen...

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik weet het niet. Ik had afgelopen cyclus een week voor mijn NOD ontzettend last van dingen die ook onder zwangerschapsverschijnselen vallen. Zelfs misselijkheid, terwijl ik nooit misselijk ben. Maar ik werd gewoon ongesteld...

Ik geloof best dat je allerlei "kwaaltjes" kan hebben binnen een korte tijd, maar of dat nu gekoppeld is aan een bevruchting.. ik weet het niet. Wat ook nog kan is dat mijn ei wel degelijk bevrucht is geweest, maar er iets is misgegaan... Dus dan zouden mijn verschijnselen wel degelijk zijn gekoppeld aan een zwangerschap.

Mijn conclusie: ik denk dat het toeval is. Diezelfde kwaaltjes komen net zo hard voor onder de mensen die een negatieve test hadden en alsnog ongesteld werden.

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik geloof ook niet zo in die kwaaltjes. Ik ga me de komende 2 weken dan ook niet gek maken...behalve dat ik wel alvast een testje in huis ga halen want dat vind ik gewoon leuk.

Bij Fleur merkte ik het alleen aan hele pijnlijke tepels...en dan echt van die puntjes die schuurde in mijn beha...daarbij had ik uit het niets een hele opgeblazen buik met veel lucht 3 dagen voor mijn NOD of zo, dat vond ik heel raar want ik had niets vreemds gegeten. Die opgezwollen darmen krijg je echt van een grote hormoonverandering.

Dat zijn symptomen waar ik nu weer op zou letten maar ik zou nooit een week voor mijn NOD als gaan testen met ovutests of andere vroege tests. Je maakt jezelf alleen maar gek. Beter gewoon op een andere manier afleiden en 2 dagen na je NOD een vet posi zwangerschapstest hebben (hopelijk).

Ik geloof ook wat babyproject zegt: dat het even raak kan zijn in de week voor je NOD en dan alsnog afgestoten wordt. Denk zelf soms dat dat bij mij het geval was van de zomer toen ik opeens heel laat ongesteld werd en dus dacht alle symptomen gehad te hebben.

Spannend hoor he?? Afwachten afwachten..

Charlie

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik geloof wel degelijk in die kwaaltjes... bij mijn zoontje had ik een week na eisprong echt super pijnlijke tepels,

misselijk werd ik pas op het moment dat ik wist dat zwanger was ( een maand na bevruchting)

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik zou het eigenlijk niet weten ik wist pas met 9 weken dat ik zwanger was! achteraf moest ik wel opeens heel vroeg op staan om te plassen en was ik iets dikker geworden. Maar vanaf wanner ik dat had weet ik niet meer. En ik was heel moe maar weet ook niet vanaf wanneer dat was begonnen.

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik kreeg pas last toen ik 6-7 weken zwanger was ofzo?!
    Maar ik kreeg dus ook extreem gevoelige tepels...

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik was de eerste keer misselijk en last van mn borsten en tepels ( dat wat ik nu ook heb )

Verder niks eigenlijk...
    Maar toch de eerste zwangerschap is de 2e niet...

9. Alita

Alita Niet meer actief

precies jeem je weet het niet he!!!

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee

Ik wist bij de eerste ook pas na 8 weken dat ik zwanger was maar toch... Nu let je meer op die kleinere dingen en dan nog hoeft het zo niet te zijn.

Verder geloof ik wel in kwaaltjes maar t hoeft niet perse wat te zeggen....

11. Alita

Alita Niet meer actief

tja ongi kwaaltjes zijn bijna hetzelfde als de zwschap kwaaltjes!!

Ik denk wel dat je voorzichtig moet zijn tegenover jezelf om alles wat je voelt aan te duiden met "ben ik zwanger"?

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja kan tenzij je andere kwaaltjes hebt natuurlijk ;) dat kan ook...

Ik heb nu ook last van dingen die ik nooit met mijn menstruatie heb... Maar toch t kan zo zijn dat t wel in ene bij je menstruatie hoort je lijf kan rare dingen doen

13. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb tot nu toe iedere keer andere kwaaltjes erbij gekregen eigenlijk.....maar het kan idd ook zo zijn dat je zwanger bent natuurlijk..maar een test is het enige echte bewijs daarvoor!!!

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja indd vind ik ook hoor ;)
    maar vind t altijd wel leuk om te zien/merken wat je lijf allemaal kan doen met je zeg maar... stiekem toch een heeeel klein beetje hoop maar ga er nog steeds van uit dat ik zondag ongie ga worden en dan heb ik ook weer nieuwe ongie kwaaltjes haha

15. Alita

Alita Niet meer actief

haha i snap je helemaal hoor ik doe dat ook!!! Nu nog minder maar vanaf volgende week gaat het hier ook weer loss!!!!
    Maar deze keer ben ik toch iets nuchterder!!!

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja indd elke x neem ik me voor doe t niet doe t niet en dan toch gebeurd het...
    Maar indd ben ook wel ietsje nuchterder er onder hoor... ( vorige maand was me vriend dat en nu is het andersom...) hij is er dus wel heilig van overtuigd dat ik zwanger ben hahaha

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    De eerste ronde voelde ik ook vanalles.. en nu.. Niks... :S
    Net als bij jou cindy :)
    Wilde me ook niet gek maken dit keer, dus dat helpt wel ergens.. maar aan de andere kant..
    Toen ik van mn zoon zwanger was had ik ook geen kwaaltjes. Die kwamen pas NA de positieve test.

aaah... volgens mij ben ik me de week voor mn nod toch weer gek aan het maken :D

18. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha vosje!!!! Ja deze week gaat nog he maar volgende week beginnen we weer!!!

Maar ik had dat dus ook toen ik zwanger was van mijn dacht ik het dus niet te zijn!!!

Dus wie weet nu?!

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Volgens mij doen we dat allemaal bewust of onbewust :D

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    In t begin van me cyclus denk k ook nergens aan 1 week na mn ei ook niet maar dan die week voor nod...:S:S pff psygisch eigenlijk haha

Deel Deze Pagina