kan je cyclus in de war zijn na curretage?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kimmetjuh1981, Jan 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0
    ik heb even een vraag
    ik heb 18 oktober te horen gekregen da het hartje van onze kleine uk na 10 weken niet meer klopte (had al 6 weken bloedverlies)
    19 oktober ben ik toen gecurreteerd
    ik moest toen binnen 6 weken mijn menstruatie weer krijgen, deze had ik op 27 november, dus de gyneocoloog zei dat dat netjes was
    nu hebben ik een keer 2 dagen na de gemeenschap in mijn vermoedelijke vructbare periode een heel klein bloedinkje gehad, iets wat ik nog nooit heb gehad
    nu 8 januari is er nog geen menstruatie te bekennen
    ik ben een keer 42 dagen geweest maar dat was de keer dat ik gestopt ben met de pil
    nu zit ik dus al op 43 dagen
    mijn cyclus schommeld altijd tussen de 33 en 38 dagen, maar dit vind ik wel erg lang
    heb van de week een clearblue digitaal gekocht deze was negatief
    en vanmorgen een kruidvat eigenmerk test gedaan ook negatief
    dus ben niet zwanger
    nu is dus mijn vraag kan dit toch kunnen komen door mijn curretage ondankts dat ik al een keer ongesteld ben geweest?

al vast bedankt
    kim

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi kim,

Ja dat kan. Je lichaam is ook even van slag en moet weer even opgang komen. Soms kan dit wel een half jaar tot een jaar duren voordat je cycles weer regelmatig is. Dit betekent niet dat je niet kan proberen zwanger te worden. Schrijf alles goed op. Eventueel kan je temperaturen om te kijken wanneer je eisprong is.

Groetjes imke

3. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0

dank je wel
    zul je net zien zet je je vraag er na lang twijfelen toch op wordt ik vandaag ongesteld
    maar toch bedankt voor het antwoorden
    fijne avond nog

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Jij ook!

Balen dat je ongesteld bent geworden maar je weet nu ook waar je aan toe bent. toch?

Imke

5. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0
    daarom :D
    kon ook bijna niet zwanger zijn hoor want we zaten midden in de verhuizing dus weinig klustijd :)
    maar nu we aardig uit de drukte en puinhoop zijn kunnen we er weer positief tegen aan haha
    liefs kim

Share This Page