kwetsbaarheid buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eikie79, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    zaterdag nog wel testen, maar voel me toch aardig zwanger al..

Wat ik me af vroeg.. het wordt de 2e. ik merk dat ik er nu anders in sta.. voel me nu veel kwetsbaarder, banger dat het fout zit.
    Waarschijnlijk komt dat omdat je nu weet hoe het allemaal gaat in de omgeving je ook veel negatieve verhalen (miskramen, kinderen met afwijkingen ect) hebt gehoord.

Mijn 1e wil nog wel eens dollen met me.. als hij op mijn buik zit etc.. hoe stevig zit de baby/embryo? Het kan toch wel wat hebben?

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Maak je geen zorgen. Het embryo zit goed veilig in je buik en als het wat groter wordt, wordt het ook nog goed beschermd door het vruchtwater. Het kan echt wel wat hebben. :)

Over dat zorgen maken dat herken ik wel. Voor mij is het de 1e, maar heb vorig jaar een missed abortion gehad. De kans dat alles goed gaat is verreweg het grootste, hou je daar maar aan vast.

3. misa

misa Niet meer actief

Spannend als je zwanger bent van de 2e!
    Maar maak je geen zorgen, helemaal nu zit de kleine nog goed en veilig in de baarmoeder die nog achter je schaambot zit. Straks als ie groter wordt, moet je wel een beetje meer uitkijken denk ik, maar zeker niet te panisch mee omgaan hoor! Ze zijn erg goed beschermd!

Geniet er maar lekker van!

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Niet te bang zijn hoor, je kleintje zit goed beschermd en inderdaad nu ook nog achter je schaambot. Straks als je buik dikker wordt, is het verstandig om een klein beetje op te passen, maar niet te paniekerig mee omgaan hoor!

Deel Deze Pagina