heb t soms alleen nog onder in me buik of erge krampen dat over gaat in diaree..en dat heb ik voornamelijk als ik een keer wat eet..en ik EIGENLIJK al een beetje vol zit en k toch door eet.. dat had ik gister met een zakje chips en meteen krampen.. o o o nou ja kweet dat het goed zit heb nu al 4 a 5 dagen steeds erge krampen dat nergens op uitwijst..dus ik voel me goed hmmm een warme kruiiiK!! ligt bij me moeder thuis.. haha volgend weekend ff meenemen daar vandaan. goed plan trouwens oja en missleijkheid niet meer gehad mja had laatst een keurige echo dus zolang t g oed blijft hoef ik geen bevestiging van de misselijkheid hihi
^& anders moet je even onder de douche gaan (of in bad) en dan een minuutje of 10 warm water op je buik houden. Ook dat helpt heel erg bij mij
Ik heb eigenlijk een vraag wat hier ook mee te maken heeft: ik heb dit ook maar soms de hele dag door en niet echt steken maar het doet gewoon is het algemeen pijn en heb ik de pijn niet dat jeukt het tot en met?!? Is dit echt normaal? Een collega zei namelijk ik zou dat bij je verloskundige aangeven want je kan een infectie hebben. soms is mijn plas (sorry voor het detail)ook meer wit ipv geel of komt dit door de enorme afscheiding wat ik heb?