Doet echt verschrikkelijk zeer het is aan 1 kant. Net of iemand er een mis in steekt... Brand en trekt.. Iemand bekent mee ... Had hier na de keizersnede geen last van sinds een week nu.. Is ook maar 1 kant
Ik heb voor de 2de keer een keizersnede gehad. En dat is nornaal hoor. Aan die ene kant heeft een klem gezetten (meestal rechterkant) daardoor heb je daar pijn. Ik heb het ook aan de rechterkant dat de wond wat pijnlijker is.
Ik had het eerst rechts en nu links Volgens mij heeft het te maken met helingspijn! Kan het me in ieder geval wel herinneren van de vorige keizersnede. Of....misschien een teken dat je wat rustiger aan moet doen Het klinkt mij in ieder geval wel bekend in de oren.
O wat leuk zeg hihihi .. Kan het niet de gechtingen binnenin zijn..?? Als ik nies pfff lijkt net of er binnenin wat scheurd auw auw
Zijn ook inderdaad de onderhuidse hechtingen die dan gaan trekken. Maar dat kan dus als het gaat helen en als je te druk bent geweest. Onze oudste dochter is van 16-10-2008 en de jongste 27-4-2011. Beide geboren met een keizersnee! De oudste met een spoedkeizersnee.
Ja ik heb ook veel pijn aan mn wond gehad na mn keizersnede, was voor mij ook echt een teken dat ik het rustiger aan moest doen, dus bij pijn echt even gaan zitten.