Ik heb advies nodig. Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik zal eerst de laatse data van mijn cyclus doorgeven. 28 juni, 23 juli,19 aug,18 sept. Het is nu 18 oktober ik wil graag weten ben ik nu wel of niet overtijd? Heb al een test gedaan maar die geeft negatief aan. Ik weet het niet meer hoor?
Hoe heb je dan je banner ingesteld? Want daar staat op dat je vandaag ongi moet worden.. Hoeveel dagen heb je bij lengte ingevuld. Dat hij negatief is kan betekenen dat je te vroeg was.. maar kan ook dat je gewoon niet zwanger bent.
hoi! Volgens mijnberekeningen is dit de lengte van jouw cyclussen: 25-27-30 Nu zit je weer op dag 30, dus dan zou je in principe kunnen testen. Misschien ben je gewoon niet zwanger, misschien dat er nog te winig zwangerschapshormoon in je lichaam zit?Ik zou nog ff een paar dagen afwachten en dan weer testen. liefs, carmen
Ja volgens de banner zou ik vandaag kunnen testen want ik ben van het gemiddelde uitgegaan. Maar zoals je ziet is mijn cyclus best onregelmatig en daarom weet ik het niet meer.
Is niet echt onregelmatig hoor meis. Scheelt elke keer maar een paar dagen. Altijd van de langste uitgaan en ga je daar over heen, dan maar eens testen.
Oke dus als ik het goed heb is 31 mijn langste cyclus geweest. En zou ik dus heel goed nog vandaag of morgen ongi kunnen worden. Das dus minder. Maar we wachten af. Bedankt he. [-o<
hoi! Ik weet niet hoe lang je bezig bent, maar deze cyclus valt reuze mee hoor, je mag in je handjes knijpen. Er zijn vrouwen op dit forum die op dag 23 of later nog, nog op een eisprong zitten te wachten...Ik zou om de 2dgn testen, of je wacht nog een week, is goedkoper he!
Oke tot nu toe nog steeds niet ongi. Ik heb inmiddels stille hoop want zo lang heeft het nog nooit geduurd. Ik ga morgenvroeg testen dus duimen maar! [-o<
hoi! Maak je maar niet te voorbarig blij hoor, ik weet niet hoe lang je bezig bent om zwanger te raken, of je net van de pil af bent etc..Kan een tijdje duren eer je lichaam 'op orde' is... Maar zou wel leuk zijn als het toch raak is hoor! Succes!