Dames, Vreselijke jeuk!!! De jeuk begon eerst onder mijn borsten.. van links naar rechts ( de hele rand onder mijn borsten zeg maar ) Het trekt nu ook naar onderop mijn buik.. en rond mijn navel! This vreselijk, de ene bult is net wat dikker als de ander. Wat is dit?? Liefs.
bultjes of blaasjes? doet het pijn? ERge pijn? dan misschien gordelroos.. laten we hopen van niet.. Hou ons opo dehoogte
bedankt voor de reacties, Het zijn echt bultjes, geen blaasjes. Morgen bel ik de vk even, kijken wat zij er van zegt. Liefs.
hay dames, daar was ik weer. De bultjes zitten nu alleen onder mijn borsten, en zijn inderdaad hele kleine witte blaasje geworden. Trekkerig jeukerig gevoel... VRESELIJK! Heb vanochtend de verloskundige gebelt, en de assistente zei dat het even door zou geven.. en als ze denken dat het wat is ofz dan bellen ze weer, zoniet moet ik maar eventjes de huisarts bellen.. Ben er dus niet echt door gerust gestelt, of ja.. wat is dit nou???
En, weet je nou al meer? las ook je andere topic en ben benieuwd wat het is. Ik hoop dat het mee valt, maar laat je het weten?