De titel geeft het al aan. Ik heb sinds een paar dagen last van een soort menstruatie kramp.beetje zeurderige pijn. Gisteren avond ging dit gepaard met vervelende steken. Nu gaat het wel weer goed en is het weer alleen af en toe de menstruatiekramp. Op het forum lees ik veel van deze "klachten"alleen zijn het dan meestal dames die al in de laatse fase zitten, dus rond de 35 weken. Heeft iemand ervaring met deze pijntjes rond de 32 weken? Zijn dit indalingspijntjes? De vk had toevallig voordat ik deze pijntjes had aangegeven dat het indalen gepaard kan gaan met kramp etc. maar als je het dan toch voelt wil je graag even van anderen horen wat de ervaringen zijn
Hier hetzelfde! Al 2 weken ongikrampen met soms flinke steken. Volgens de meiden hier op het forum moeten dit indalingsweeen zijn. Donderdag moet ik naar de vlos, dus ik zal het dan eens vragen...
Ok, dankje dayenne Saloua bij mij was de kleine nog niet ingedaald afgelopen maandag. Misschien dat dat nu begonnen is. Geen idee.
Het kindje kan ook af en toe weer omhoog kruipen en weer terug indalen. Vooral bij 30 weken kan dat heel makkelijk! Volgens mij liggen ze dan nog niet volledig vast.
Toevallig van de week ook een topic over geopend,ben nu 31 weken en heb ook steeds vam die menstruatiepijn,maar geen steken...wel voel ik de kleine een stuk minder....
Lieve dames Volgens mij is wat jullie aanhalen voorweën. Dat kan beginnen vanaf 30 weken en wil niet meer zeggen dan dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de komst van jullie kindje. Dank dat je alleen moet opletten dat deze harde buiken niet gaan doorzetten en effectieve weën worden. D.W.Z regelmatige weën om de ... minuten en langer dan een uur of zo