hallo meiden, ik heb al jaren mijn navelpiercing! maar kan dit eigenlijk kwaad nu ik zwanger ben? groetjes
hay hay volgens mij mag de navelpiercing wel blijven zitten maar voor zwangere vrouwen hebben ze ook speciale navelpiercings overleg het anders ff met de vk liefs
ja ik dacht ook dat ze speciale piercings voor de zwangerschap hebben.. die van mij is er helaas uitgegroeid maar na de zwangerschap als mn buik weer wat in model is zeg maar wil ik hem ook weer laten zetten
je hebt speciale zwangerschapspiercings. het is een flexibel staafje met aan beide kanten een balletje. deze kun je bij de piercer halen.
inderdaad een speciale piercing hebbie ervoor. Ik heb de mijne bij de eerste eruit gehaald, daarna na de bevalling weer erin gedaan. Gekker nog een jaar erna. En nu zo ander staafje gekocht voor als het straks niet meer pas.
No way dat ik hem er in zou laten. Die van mij was er dan echt uit geknapt! Het is nu al zonder die piercing ontzettend rood en pijnlijk. Ik ben regelmatig bang dat het gewoon helemaal open scheurt. Brrr. Nee, ik zou hem er echt uithalen.
Ik heb met 25 weken echt een zwangerschapspiercing gehaald, doe je dit niet en laat je je eigen piercing zitten heb je kans dat je uitscheurt en dit gebeurd zonder dat je het door hebt in de eerste isntantie. Die zwnagerschapspiercings zijn ideaal. een buigzaam doorzichtig plastic staafje met aan elk uiiteinde een balletje. het staafje is ongeveer 4 cm lang. geen last van gehad
sommige mensen kunnen een alkergische reactie krijgen op die zwangerschapsspiercing (is plastiek) je kan eventueel wel een langere percing halen, ikzrlf heb hier een recht staafje liggen van 3 cm die is straks als het nodig is gewoon wat buig en er dan indoe.. Gaat het echt niet meer dan haal ik m eruit en doe ik afen toe me piercing erdoor zodat ie niet dichtgroeit. Maar voor alle piercings geld dat ze makkelijker kunnen gaan irriteren als je zwanger bent, dus alles goed in de gate houden.
ik ga van de week weer een teflon piercing halen bij de piercer. Deze werd bij mijn zoontje al aangeraden, omdat het geen reacties geeft en hij heel flexibel is. Het kost ook veel minder dan de speciale zwangerpiercings (maar 4,-) die inderdaad vaak van plastic zijn.
Ik heb mijn zwangerschapspiercing ook nog steeds in,.maar dan met die zwangerschapsstaafje,.en heb er geen last van,.,. Bij mijn eerste dochter had ik het eruit gehaald,.en na de bevalling weer laten zetten,maar das zo zonde van het geld vind ik,.,.als je het toch wilt houden zou ik een zwangerschapsstaafje nemen,.
hallo meiden, danku voor jullie reacties! zal het er een gaan kopen voor moest het nodig zijn! want hem eruit halen zie ik niet echt zitten heb hem al zo lang dat het precies een deel van men lichaam is! klinkt beetje gek miss groetjes
Ik heb mijn piercing er steeds uitegehaald en na de bevalling weer ingedaan. Geen problemen mee gehad, alleen door het uitpuilen van mijn navel is hij wel wat vergroeid. (ik kon hem ook niet meer inhouden daardoor, was erg oncomfortabel) Dit hou je met een zwangerschapspiercing ook niet tegen helaas... er komt nu eenmaal nogal wat spanning op te staan. Hopelijk gaat het helemaal goed en kan je na de bevalling weer gewoon je piercing dragen
hoi hoi, ik heb mijn piercing er bij beide zwangerschappen uitgehaald en er weer in gedaan na de zwangerschappen. Toch was het gaatje wel iets vergroeid, iets uitgerekt zeg maar. Gewoon van de spanning die erop komt. Bij mij is het gaatje niet dichtgegroeid, heb mijn piercing al 13 jaar. Ik heb ook wel eens de tip gehoord om er visdraad doorheen te doen. Persoonlijk vind ik dit wel eng... Deze zwangerschap gaat de piercing er ook weer uit. Succes!
Ik heb er meteen uitgehaald...vind het niet zo mooi als je zwanger bent..maar goed dat is ieder zijn eigen mening/smaak. Het lijkt me ook maar eng haha...en heb het er ook wel mee gehad, zei altijd als ik zwanger raak gaat ie eruit haha!
heb zelf ook jaren een piercing gehad maar begon met 24 weken flink te trekken dus heb hem voor de zekerheid maar verwijderd! maar je hebt idd speciale navel piercings voor tijdens de zwangerschap
heb tijdens mn zwangerschap ook een zwangerschaps piercing in gehad dit werkte voor mij niet dus er weer uit gehaald, toen ik was bevallen geprobeerd mn gewone er weer in te doen maar het gaatje is nu dus zo groot dat ie met bolletje en al er door heen valt.dus voor mij jammer genoeg geen piercing meer hij wil ook niet meer dicht groeien loop al meer dan een jaar zonder nu.