wat valt het me zwaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shiirley, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hoi dames ik moet even mijn gevoel kwijt.
    ik ben nu bijna 8 weken zwanger van de 4de en valt zo zwaar :( we zijn natuurlijk hartstikke blij met deze zwangerschap maar ik voel me zo rot nu. ik ben heel veel misselijk en zo ontzettend moe en emotioneel. het huis is een zooitje ik zie overal tegen op kinderen naar school brengen boodschappen doen koken het huishouden pff alles gaat zo moeizaam en het liefst lig ik alleen maar in bed:) ik hoop zo dat ik me over een paar weekjes wat beter voel. gelukkig is mijn man wel heel lief voor me maar toch het valt zo zwaar:(

2. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ben nu ook bijna 21 weken zwanger van ons 4e kindje

Maar de eerste weken voelde ik me ook zo gelukkig hadden ze vakantie waardoor ik niet de deur uit hoefde en we waren ook nog is op vakantie gaan altijs 5 weken weg sushoefde niet te koken waar ik heel blij mee was

Niu gaat beter soms vam die momenten dat ik denk bleeeh wil heel dag,in pyama niks doen

Ben nog wel misselijk elke ochtemd denk dat dat zo nlijft aamgezien ik al bijna 21 weken bem

Doe gewoon rustig aam meer kan je niey doen en lemker vroeg na bed gaan dat doe ik nu ook

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Herkenbaar, ik heb er dagen en/of momenten tussen zitten dat ik me wel goed voel. En dat kan in een keer omslaan, dan wil ik mijn bed niet uit, voel ik me zo belabberd en heb ik nergens zin in en de puf niet voor.
    Helaas, er moet toch gewerkt worden en ik ben net een thuisstudie begonnen. Maar oh wat valt het me zwaar. Voel me op dit moment ook erg down, soort duizelig/misselijk, moe en ik heb het super koud. Ik hoop niet dat dit zo vaak blijft komen. Mijn werk zie ik al helemaal niet meer zitten.. ik heb een nul-uren contract die bijna afloopt, denk ook niet dat hij word verlengd en dat vind ik he-le-maaaaal niet erg.

4. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    wat leuk dat jullie ook een 4de verwachten :D gelukkig ben ik dus niet de enige die zich zo voelt ! ik ben nooit misselijk geweest bij de vorige zwangerschappen dus dat valt me ook wel een beetje tegen nu ik er wel veel last van heb. ik hoop dat ik me straks ook beter ga voelen ! ik kijk nu in ieder geval al uit naar de kerst vakantie !

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier hetzelfde hoor, ben er nu wel beetje depri van aan het worden, je kijkt toch uit naar 12/13 weken dat het dan minder zal zijn maar helaas! Ben nog steeds supermoe :( en misselijk bij vlagen.

6. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    zo vervelend he en lastig je hebt allerlei verplichtingen maar je voelt je zo belabberd :( dat gevoel van down voelen herken ik ook zeker en als je werkt en of kinderen hebt is even tussen door slapen ook niet mogelijk ! ik duim voor ons dat we ons snel beter gaan voelen !

7. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    ooh echt niet leuk kijk je zo uit naar dat 2de trimester voel je je nog niet beter:( ik kan me heel goed voorstellen dat je er depri van word ! ik moet er niet aan denken dat ik me straks nog steeds zo voel.

8. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook ochtend heel misselijk en overdag van nare luchtjes zoals bv de vaatwasser die ik open doe en net klaar is. Hahaha. Vreselijk

Gelukkig gaan me andere kids van 7,6,4 elke dag na school werk zelf wel 3 dagem maar dan kan ik ook soms bijkomen vanoctend ook lekker even paar uurtjes terug naar bed gegaan. Heerlijk

9. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier zwanger van de tweede maar damn wat een verschil zeg. bij mijn dochter voelde ik me vanaf dag 1 super goed en met hier en daar een keer kokhalzen was het prima te doen.
    en nu? nu weet ik niet wat me overkomt! ben kots en kotsmisselijk, de hele dag en avond door, vre-se-lijk :(
    door mijn eerdere ervaringen (2 x mk en een bbz) durf ik zoiezo nog niet blij te zijn maar nu kan ik elke dag wel janken. ik heb vorige week wel zetpillen gehad maar daar word ik heel vaag van in mijn hoofd en dat wil ik ook niet.
    ik doe echt een schietgebedje dat het binnen een paar weken minder wordt!

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hier ook zwanger van ons 4e kindje en de eerste 12 weken zijn mij ook zwaar tegen gevallen.
    Ik moet zeggen dat wanneer ik eenmaal voorbij die 16 weken was het beter ging. Nu bijna 25 weken zwanger en ik merk dat mijn lichaam aangeeft dat het zwaarder word maar ik ben niet meer zo moe.
    Heb genoeg energie, doe van alles op de fiets, en het poetsen gaat me nog steeds goed af.

Ik hoop dat er voor jou ook betere tijden aankomen!
    Suc6!!

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik ben bijna 20 weken, en vanaf 5 weken de hele dag door misselijk.
    3 Weken geleden in het zkh gezegd dat ik dolblij ben met de zwangerschap ben, maar gewoon echt doodop ben.
    Ik was op dat moment al 12 weken aan 1 stuk misselijk, en wilde alleen nog maar slapen.

3 Weken geleden heb ik bloeddruk verlagers gehad, en medicijnen tegen de misselijkheid. De tweede werkten niet, maar gek genoeg werd ik wel ietsje minder misselijk van de bloeddruk verlagers.
    Vorige week maandag terug geweest en toen hebben ze de bloeddruk verlagers verdubbeld van 250 naar 500, en nu ben ik nog iets minder misselijk.
    Het blijft ellendig, al voel ik me nu iets blijer zwanger omdat er momenten zijn dat ik niet misselijk ben.

De wenweken met de 250 mg gingen wel, maar vorige week de wenweek met de 500 mg pfff ik was zo moe, nergens zin in, mijn vriend was gelukkig vrij en bracht onze dochter naar school en haalde haar op.
    Huis was ook een puinhoop :(

Herken het gevoel, en hoop dat het bij jou lekker snel over is.

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hier ook 4e. Valt me ook zwaar. Heel anders dan de eerste 3.
    Ben tot week of 22 misselijk geweest. Idd emotioneel en moe. Dan nog bekken ed. Pfff
    Ik geniet van de Beweging. Maar ik tel al af.

13. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    bedankt allemaal voor jullie berichtjes dames, fijn om te lezen dat het bij de meeste van jullie weer beter gaat ! ik hoop dat dat bij mij straks ook het geval is ! nu zit er helaas niks anders op dan door bijten :( sterkte allemaal dames !

Deel Deze Pagina