weet u wat dit is?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door NookY, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb een vraagje,
    Ik ben op 13mei met de pil gestopt waardoor ik niet weet hoe me cyclus loopt maar heb sinds 3dagen last van pijn in me onderbuik maar niet alsof ik ongesteld moet worden....ik had gister ochtend een beetje roze bloed verlies alleen tijdens afvegen zeg maar nog geen uur later is het over gegaan in bruine afscheiding het is nu nog niet weg maar wel alleen als ik afveeg zeg maar...heb niet meer buikpijn etc....maar vroeg me af wat het kon zijn?is het een teken van innestelbloeding of wat?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja dat zou kunnen het zou ook een naderende menstruatie kunnen zijn dus het is nog even afwachten, spannend hoor!

Imke

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hai het is nu dus helemaal verdwenen,geen buikpijn en de afscheiding is ook weg voel voor de rest geen dingen die zoude kunnen duiden dat ik ongi zou moeten worden wel lichtelijk 3dagen misselijk en paar dagen moe me onder buik voelt wel iets harder en lijkt iets dikker...ik ga zoiezo afwachten maar weet niet hoelang dat kan duren...

Deel Deze Pagina