menstruatie app voor telefoon

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomi86, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik heb gister een menstruatie app gedownload op mijn mobiele telefoon. je kan dan precies zien waar je bent in je cyclus, welke dagen je t vruchtbaarst bent, en wanneer je ongesteld moet worden.
    ik vind de app erg handig!

2. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hoe heet de app?

3. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik heb de app bij de ovi store van nokia gedownload. menstration and fertility heet ie.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik heb een android telefoon en vind de app 'Womanlog' superhandig! :)

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb die van fertilityfriend.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb dezelfde voor de Iphone!

7. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Voor de Iphone-dames (misschien is de app er ook wel voor andere toestellen):

Ik heb de app P Tracker Lite (= gratis); werkt echt heel fijn, zeker een aanrader!!

Edit: ook niet vervelend...de afbeelding is een vrolijk bloemetje en valt niet echt op! ;)

8. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Heb 2 min. Fertility geprobeerd en meteen verwijderd...vond hem niet zo praktisch. Nu womanlog super gemakkelijk in gebruik en nederlandstalig

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier een Android met FertilityFriend app, en OvuView. Laatste is misschien wat handiger, maar gebruik FF al jaren (maar dan gewoon op internet).

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had eerst p tracker en nu ff app. De ff geeft een duidelijker kaartje en p tracker is Nederlands en erg duidelijker. Ik houd ze nu dus beiden even bij. Al heb ik meer aan ff. Voordeel van p tracker vind ik dat je bij klachten ook aan kunt geven in welke mate je die hebt.

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Idem :)

12. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik gebruik Mydays van android market. Erg makkelijk in gebruik en je kan er alles in aangeven, ook wanneer je sex hebt gehad ;)

13. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Ik gebruik Pink Pad. de gekochte versie. met veel emotie buttons. je kunt aan geven wanneer ge sex hebt gehad. je kunt veel aan notities kwijt. wanneer je afspraken hebt bv. alleen heb je niet veel keuze in design. verder echt helemaal handig en tof. ik heb een android telefoon.

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik heb dezelfde als Moefoe. Deze gebruik ik naast menstruatiekalender. Dit is ontstaan nadat de site er langere tijd uitlag

15. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Omdat ik mijn temperatuur bijhoud via FF, heb ik ook de FF-app gedownload. Moet zeggen dat ik hier heel tevreden mee ben! Alles wat je in de app invult, wordt gelijk geupdate op de webversie en andersom :)

Deel Deze Pagina