Kan het toch nog ? ? ? ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shanty, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vorige week op mijn vruchtbare dagen geklust met me vriend en nou las ik ook dat je dmv een ovutest kan zien of het raak is, ver voor de NOD. Ik heb vanaf mijn eisprong (heb hem gevoeld) nog 5 dagen lang een posi ovutest gehad maar gisteren was dat weer over. Ik durf nu niet meer een ovutest te doen omdat ik er zo depri van wordt. We proberen al zo lang en ik zat zo te hopen dat het raak was maar zinds de negatieve ovutest van gister is alle moed weer in mijn schoenen gezakt en kan ik wel huilen van verdriet. heeft iemand hier wat ervaring mee en zit er misschien toch nog een kans in dan mijn klein wondertje nog bij me is of moet ik nu toegeven dat het misschien fout is gegaan met het innesteling:(. Heb nog wel wat steken in mijn onderbuik, links en rechts en mijn borsten zijn wat gezwollen maar dit kan natuurlijk ook een NOD aankondigen.

groetjes

2. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi Shanty,

Ovutesten moet je niet gebruiken om te kijken of je zwanger bent. Ovutesten geven je LH piek aan, niet of je zwanger bent!
    Het kan soms zo zijn dat een ovutest ook positief uitslaat als je zwanger bent, maar eigenlijk moet je dit helemaal niet aan elkaar koppelen. Een zwangerschap test meet HCG, alleen daaruit kun je 100% zeker weten dat je zwanger bent.

Dus niet meer al die ovutestjes gebruiken na je eisprong, is hartstikke zonde van je geld en heeft niks met een eventuele zwangerschap te maken!

3. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lex,

Heel erg bedank voor je snelle reactie, doet me erg goed om dit te horen, zit er misschien toch nog wat hoop in voor me :)
    Dank je wel :-D

xxx

Deel Deze Pagina