Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Dag meiden!

Nou het is weer zover hoor.. komende week is de week van de waarheid! Waarin ik ontzettend hard hoop om vooral niet ongesteld te worden. Ik weet niet echt helemaal precies wanneer mijn NOD zou zijn, want cyclus schommelt tussen 26 en 32 dagen... maar in ieder geval érgens volgende week... dus... ik hoop en ik duim en wacht maar gewoon af... ;)

Wie wacht er met me mee? :D

Overigens voel ik helemaal niets... niets anders dan anders geloof ik.. dus heb er niet echt bijster veel vertrouwen in.. :) Maar we wachten af!

2. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ik wacht wel met je mee, alleen ik moet nog 10 dagen...

Wanneer is je nod??

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Oh sorry zie het al staan je weet niet precies wanneer..

wanneer ga je testen?

Ik ga volgende week zaterdag een vroege test er tegenaan gooien, spannend !!!

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik had vorige maand allemaal kwaaltjes waarvan ik dacht dat ik zwanger was, helaas kwam mijn ongi door, deze maand had ik helemaal nergens last van dus ook ik had de hoop opgegeven, ma kijk mijn banner;) ( nu beginnen de kwaaltjes wel een beetje:) )
    Liefss Adorable

5. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hee Flower! Gezellig :)
    Ik ook niet eerder dan zaterdag testen hoor... dat is dag 30 dan, en dan begint het ergens op te lijken :) Hoewel ik me afvraag of ik zaterdag uberhaupt wel haal! Maar goed... elke dag is er weer een..

Test je altijd vroeg eigenlijk? spannend!!!

6. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hee Adorable, gefeliciteerd!!!! :D
    Ik hoop dan maar dat het uitblijven van kwaaltjes goed nieuws betekent... haha.. maar ik reken echt nergens op.. vind het een beetje moeilijk om me voor te stellen dat ik zwanger zou kunnen zijn, terwijl ik me zo 'onzwanger' voel.. verwacht eigenlijk gewoon ongesteldheid volgende week hoor!

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hier ook wachten ik ga volgende week zondag er een test er tegen aan goooien mocht ik nog niet ongi zijn geworden.
    ik voel namelijk helemaal nog niks geen kwaaltjes enzo dus ja we moeten maar afwachten..

ik ging vanavond naar toilet en had ineens van dan rare slijm wat je tussen 2 vingers doet en dan een elastiekje krijgt zeg maar ahahaha sorry. weten jullie wat dat is? kan dat vruchtbaar slijm zijn of mijn ongi betekenen of wat?

8. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hee Sunlight! Gezellig dat je er bent :)
    Volgens mij is dat slijm dat je beschrijft vruchtbaar slijm... dus dat zou betekenen dat je heel hard aan de klus zou moeten! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat alleen van horen zeggen heb, want heb het zelf volgens mij nog niet ontdekt...

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    maar ik zit op dag 26 van me cyclus en dan nu nog vruchtbaar slijm. nou dan moeten we zeker aan de klus.
    ik dacht we hoeven niet meer het is nu dag 26 nu lekker relaxt doen nu alleen nog maar de liefde bedrijven maar oh god ik moet er alsnog weer voor hahaha

kan het ook zo zijn dat ik gister dan mijn ei heb gehad of vadaag?
    want had gister middag heel erg zin om met mijn man te sexen hebben dit ook gedaan! hahaha misschien wel goed schot geweest?
    spannend allemaal
    ik heb nog nooit vruchtbaar slijm gehad. dus misschien mijn eerste ei sprong wel in mijn leven wat goed! ik moet niet te hard van stapel lopen misschien is het wel niks ;)

10. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Even binnenvallen als ik iets bekends leer... Ja, dat heb ik als vruchtbaar slijm of het is mijn man zijn goedje, hihi.. Kan het zijn dat je een langere cyclus hebt?! Want dit is wel een week later als je zelf dacht..
    Zou ieder geval wel klussen voor de zekerheid! Succes...

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik weet mijn cyclus nog niet echt.
    dit is nog maar de 2e ronde en mijn 1e ronde was 34 dagen dus ik dacht zal nooit langer dan 34 dagen zijn de 2e ronde maar ik denk dat dat het dna wel gaat worden.
    of misschien idd het goedje van mijn man. maar ljkt me sterk gistermiddag voor het laatst gevreeen. en al 2 keer gedoucht!
    nou jij weet dus wel wat wij vanavond even gaan doen!
    ik heb de hele dag last van mijn darmen en opgeblazen geveol kan dit met de ei sprong te maken hebben?

12. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    hahaha lol :D

Ik zou ook maar voor de zekerheid aan de klus hoor... en volgens mij is heel veel zin in sex óók een teken dat je een eisprong zou kunnen hebben (of eigenlijk andersom.. als je een eisprong hebt, dan ook zin in sex..) trucje van de natuur om te zorgen dat we ons wel voortplanten denk ik...
    Ik hoop het voor je Sunlight! En anders, nou ja, beter te veel dan te weinig geklust toch? (mijn motto deze dagen is geworden: bij twijfel, klussen! ;) )

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja bij twijfl klussen haha
    ik heb mijn man al even lief aangekeken en gezegt we moeten vanavond haha. hij is gelukkig nuchter en wil ltijd wel dus vanavond voor de zekerheid maar klussen you'll never know! waar het goed voor is geweest! we klussen om de dag deze maand dus dan moet het bijna wel raak wezen mocht er een ei sprong zijn.

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    weltrusten meid!

ik ga even lekker douchen en dan weet jij wel wat wij gaan doen............:D

liefs

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haaij ik ga gezelig mee wachten met jullie ik moet nog 5daagjes wachten...voor dat ik ongie moet worden deze week ga ik hopen dat ik idd ook niet ongie ga worden....maar voel nog niks wt e ongie veraad...normaal sago etc...nu helemaal nioet....jij veel sucses bosuiltje

16. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    haai :D
    ik wacht ook met jullie mee. Ik zou Zondag kunnen testen, maar ben bang dak me niet kan inhouden ;)
    Maar jullie gaan me tegenhouden hè? :p

17. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi hoi
    Ook ik moet deze week wachten.. morgen zou mijn nod kunnen zijn, maar ook wel 2 dagen later.. dus ik denk dat ik pas donderdag ga testen en dat duurt nog zooo lang ;) Voel wel een beetje alsof ik ongesteld ga worden of zouden t zwangerschaps symtomen kunnen zijn :( wachten, wachten en wachten... :)

18. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hai hai!

Het wordt al aardig gezellig hier zeg :) Fijn!!! Hoef ik niet in mijn eentje af te tellen :p

@ Sunlight: en.. was het nog gezellig?? LIjkt me inderdaad ook, als je de hele maand om de dag klust.. dan kun je je ei haast niet missen toch!! Nou maar hopen dat ie er ook was dan...

@ NookY: dat klinkt als goed nieuws... toch? HOe lang van tevoren voel jij je ongi meestal aankomen? Ik altijd wel een dagje of wat, maar vorige maand ineens als een donderslag bij heldere hemel :x Dus blijkbaar is er toch niet echt een pijl op te trekken...

@ germar: irritant is dat he... sommige zwangerschapssymptomen zijn eigenlijk hetzelfde als ongi symptomen... das niet eerlijk toch!

HOewel ik nu eigenlijk uberhaupt nog niets voel... maar goed, als ik weer aan een 32-dagen cyclus bezig ben, zou het ook nog best zomaar een week kunnen duren dus ;)

Daar zouden ze bij CB eens een test voor moeten maken! Je plast op een stokje en dan staat er in het schermpje hoe lang je cyclus deze maand is en op welke dag je vandaag zit :D Dat lijkt me wel wat... ik zie een gat in de markt :p

19. hoi dames, ik wacht gezellig met jullie mee!
    Dit wordt mijn eerste ongi na de pilstop. Met een cyclus van 28 dagen zou mijn NOD vandaag zijn, maar nog niet ongi geworden. Eerst dacht ik mijn ei al vroeg te hebben gevoeld maar niet ongi geworden. Later een hele erge buikpijn gehad dus hou dat nu aan als ei. Als ik mijn ei nu goed heb gevoeld dan zou mijn NOD as zaterdag zijn, en ik wil wachten met testen tot minstens maandag, omdat ik de vorige weken al heel veel heb getest en afgelopen vrijdag nog nega testte.

Verwacht niet dat het deze ronde meer raak is, want de afgelopen weken voelde ik van alles en was ik niet zwanger, nu voel ik echt helemaal niets meer.

20. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden

Ook ik ga hier mee wachten met jullie allen
    Jullie ook allemaal zon test drang ?? hier wel hahahha kon me vandaag al niet meer inhouden en heb getest veel ste vroeg natuurlijk dacht heel vaag wat te zien maar kan ze ook zien vliegen natuurlijk ( lol )

Ben sinds een paar dagen ontzettend moe heb het heel snel warm gewoon echt niet leuk meer alchohol slaat in als een bom
    en sinds vanochtend last van mijn borst vanmiddag ineens misselijk en vanaaf geen eetlust voor het avond eten en totaal niet lekker in mijn vel ineens heel onzeker pffff mijn urine is ook wat troebel maar geen tekenenen van blaasontsteking

Me vriendin roept al dat ik zwanger ben maar ben er nogal voorzichtig mee gezien de vorige ronde durf ik niks meer te roepen we hopen het natuurlijk wel maar mijn lichaam heeft me al zo erg voor de gek gehoudern

Deel Deze Pagina