Scheren na een knip?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Assi, Aug 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb een knip die best ver naar achteren zit.

Nu scheer ik me van onderen alleen aan de voorkant omdat ik nog niet durf te scheren daar waar die knip zit.
    Stel ik scheer de hechting/knip open ;)

Hoe deden/doen jullie dit? hoe lang moet je wachten met scheren?

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ik volg dit ff.. ik zit met het zelfde probleem... haha..

3. Alita

Alita Niet meer actief

duurt wel even hoor!!! ik kon ook niet wachten tot ik kon scheren maar het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik weer fatsoendelijk durfde te scheren, ik zou als ik jou was wel nog een tijdje wachten.

4. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Ik ben behoorlijk uitgescheurd, en heb van de week voor het eerst de voorkant alleen geschoren, ik durf nog niet alles weg te halen. Want heb het gevoel dat nog niet alles helemaal genezen is en ik wil écht het risico niet lopen ergens in te snijden ofzo :)

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Na een maand nog niet genezen:( ik heb een totale ruptuur, dat beloofd dus nog wat:(

Ik doe nu ook alleen de voorkant, voorlopig wel genoeg:p

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hier ook alleen de voorkant nog maar.... al is het alleen maar het idee dat er bacterieen op zon scheermesje zitten die dan in de buurt van mn (opengesprongen) knip komen.

Arme Hodje.... gaat het een beetje met bewegen/omdraaien in bed?

7. Angelala

Angelala Actief lid

Apr 3, 2008
    296
    0
    0
    haha ja hier hetzelfde:p Wil het wle weer graag scheren want vind het geen gezicht zo haha maar na al die hechtingen en die knip vind ik het nog wel eng:D Maaaarrrrrrrrrr denk dat ik het deze week wel weer ga proberen, nou moet ik zeggen dat ik ook echt geen last meer heb van de knip enzo want anders zou ik het niet doen;) veelste bang dat ik het litteken open scheer:$ haha bahbah

8. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Nou, dan wacht ik ook nog maar even :)
    Vind het ook nog te vers, de knip, om eroverheen te gaan met mijn Gilette.
    Gelukkig zit de knip naar achteren dus het vooraanzicht is onbehaard, hahaha.

9. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ik ben ook flink ingeknipt, alleen aan de buitenkant al 10 hechtingen...bij 6 weken op controle geweest bij vk en die heeft het opnieuw opengemaakt, zodat het beter en sneller zou genezen. Ik durfde me pas bij 8 weken helemaal te scheren en dat is goed gegaan. En het heeft inderdaad geholpen om het opnieuw open te maken, want na 2 weken (dus bij 8 weken) was het zo goed als genezen, aan de buitenkant in ieder geval.

10. Angelala

Angelala Actief lid

Apr 3, 2008
    296
    0
    0
    nouuuu haha heb het gisteravond gedaan hoor en het ging prima:D Ziet er weer een stuk beter uit, vond het wel spannend;) Maar ja voor mij is het natuurlijk alweer bijna 12 weken terug:p

Share This Page