hoe voelt een innesteling en kan dit ook kort duren?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door chantal02, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hallo,

Wij zijn bezig voor een kleintje en op de 25ste voelde ik even een paar felle steken in mijn eierstokken...kan dit innesteling zijn en hoort het dan niet langer te duren?

voor de rest helaas geen enkel symptoom tot nu toe, dus ben eigenlijk bang dat het niet wat geworden is. Wat duurt dat wachten toch lang en ik ben niet echt een geduldig mens:(

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben geneigd te zeggen dat je de ovulatie hebt gevoeld, als je felle steken in je eierstokken had. Daar vindt de innesteling namelijk niet plaats.

Maar symptomen of het gebrek daaraan, zeggen helemaal niets over het resultaat hoor.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk ook nog het groeien van de follikels of de eisprong die je hebt gevoeld.

Een innestelling vindt namelijk in je baarmoeder plaats en niet in je eierstokken!

4. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    oke, maar het was 5 dagen na mijn ovulatie en die voel ik altijd precies. Het zat zeg maar net iets hoger links t.h.v. mijn eierstokken. Ik moet ook even heel eerlijk bekennen dat ik niet precies weet waar de baarmoeder begint waar je het dan zou moeten voelen zeg maar.

5. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    het is zeg maar ongeveer op dezelfde plek waar je ook pijn hebt als je ongesteld moet worden of wanneer je ovuleert

6. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft dat niet met innestelen te maken hoor.
    Je baarmoeder zit gewoon niet op dezelfde plek als je eierstokken en ovulatiepijn voel je niet ter hoogte van je baarmoeder.

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    oke, ben ik weer wat wijzer geworden:D

waar voel je die pijn dan wel (innestelingspijn)?

8. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat voor iedereen verschillend.
    Ik dacht dat de officieel gezien gezegd wordt dat je de innesteling niet voelt, maar sommige vrouwen zeggen het wel te voelen.
    Ik voel mijn ovulatie altijd overrrrr duidelijk maar heb mijn innesteling niet gevoeld. Ik wist dat ik zwanger was, doordat ik (en dat is wel weer vroeg) vanaf de bevruchting echt onwijs niet lekker was.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik durf het je niet te zeggen, ben drie maal zwanger geweest, maar nooit innestelingspijn of -bloeding gehad.

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik had ongeveer een week na de bevruchting gruwelijke krampen in m'n buik voor ongeveer 10 minuten. Zat op dat moment in de auto en hoopte dat kk heel snel thuis zou zijn. Voelde alsof ik b nodig naar het toilet moest voor een grote boodschap. Eenmaal thuis was het over en hoefde ook niet naar de wc. Weer een ruime week later positieve test...

Maar zoals gezegd, iedereen voelt het zijne. Mijn ovulatie voelde namelijk ook niet in eierstokken maar alsof ik een blaasontsteking kreeg..

11. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    oke, nou ben heel benieuwd. Mocht ik toch zwanger zijn dan weet ik iig wat ik heb gevoeld haha. Blijkbaar is dat voor iedereen weer anders....:D

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik had met de innestelling een paar beste steken in mijn buik en meer niet. Paar dagen later posi getest.

13. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben goed ziek geweest, grieperig en ook echt overgeven op de dag dat mijn innesteling plaats zou vinden. Kan toeval zijn natuurlijk, maar lees het wel meer. Morgen testen, dus dan zullen we het zien.

14. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    nou mijn regels komen eraan dus helaas niet zwanger deze maand, op naar de volgende...

Deel Deze Pagina