Hoi! misschien kan 1 van jullie me helpen? Ik krijg namelijk steeds sterker het idee dat ik zwanger ben. Ik heb in de week van 7 t/m 13 julie seks gehad met mijn vriend en kwam er daarna achter dat ik die avond ervoor mijn pil ben vergeten te slikken. dit was in de laatste week voor mijn stopweek. Ik had eens opgezocht wat ik kon doen en vond dat als je meteen doorslikt dat er in principe niks aan de hand hoeft te zijn. dus dit heb ik gedaan, maar sinds een week of 2 heb ik last van mijn darmen en vlagen misselijkheid en kan bepaalde geuren heel slecht verdragen (luchtverfrissers, gekookt ei, asperges etc) en daarbij komt dat ik extreem moe ben. Eerst dacht ik dat het wel een virusje zou zijn maar nu duurt het me wel iets te lang. Zou ik zwanger kunnen zijn? Liefs Apple88
Hallo de kans dat je zwanger bent is heel klein als je de pil bv al jaren of maanden slikt zit dit dus constant in je bloed en van 1 pilletje vergeten ben ik nooit zwanger van geworden(heb zelfs al eens een maand vergeten en was niet zwanger)als je doorslikt is het in orde ik dacht vroeger ook dat het kwaad kon tot de dokter zei dat als je de pil al even slikt het in je bloedt blijft en de kans op zwanger worden met 1 pil vergeten 1op10 is dus...? ik denk dat je stress hebt en onbewust gelooft je lichaam dat ze in verwachting is doordat je piekert ik had dit ook en elkes keer moest ik dan zeer veel plassen en maagzuur en misselijke en ik kon ineens niet tegen mijn parfum en toen bleek dat ik niet zwanger was was ik terug de oude...raar he? mvg amy ps een testje kun je ook doen dan ben je gerust