Vloeistof uit tepels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door seiko, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seiko

seiko Lid

27 jul 2008
    8
    0
    0
    Hoi,

heeft iemand van jullie wel eens een wit/gelige vloeistof uit de tepels gehad?
    Ik zit vlak voor mijn menstruatie en de kans dat ik zwanger ben is er wel. Dan zou ik nu 4 weken moeten zijn.
    Zover ik mij herinner had ik nooit een vloeistof uit mijn tepels voor mijn menstruatie en al helemaal geen wit/gelige vloeistof.
    Herkent iemand dit?

Verder heb ik geen last van andere dingen, af en toe een menstruatiepijn gevoel in mijn buik.

Groetjes Chantal

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, ik heb er ook last van sinds de vorige cyclus ;) je begrijp dus al dat het bij mij geen zwangerschap betekende. Overigens komt het bij mij alleen uit mijn rechter tepel en als ik er een beetje in knijp. Ik heb het overigens alleen na mijn eisprong.

Ik hoop voor je dat het voor jou raak is.

3. seiko

seiko Lid

27 jul 2008
    8
    0
    0
    Hoi,

bedankt voor je reactie.

Het komt bij mij uit beide tepels. Ik ben er achter gekomen door erin te knijpen, ja waarom doe ik dat, vond ik zelf ook raar, maar iets zei met dat ik dat moest doen....vreemd.....

Ik wacht gewoon komende week af of mijn menstruatie komt, ik wil me er ook niet blind op gaan staren, dat is ook niet goed. Als het zo is, ben ik superblij, als het niet zo is, nieuwe rondes nieuwe kansen!

Groetjes Chantal

4. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Seiko,
    ik heb dat dus ook vanaf een dag of 3. Ik zit dus erg in dubio of ik zal testen. Afgelopen donderdag was hij negatief en dat was 1 dag voor NOD. Verder ben ik daarbij met vlagen misselijk en enorm emotioneel.
    Nou moet ik wel zeggen dat ik het spiraaltje heb en daarbij provera gebruikt heb (hoewel ik hier niets van kan terug vinden in de bijsluiter)
    Heb jij inmiddels al getest en weet je al meer.
    groetjes Anita

5. seiko

seiko Lid

27 jul 2008
    8
    0
    0
    Hoi Anita,

das balen dat je test negatief was.
    Ik heb ook van die witte puntjes op mijn tepelhof, maar kan best zijn dat ik dat altijd al heb gehad, maar omdat ik nu zwanger wil worden, dat het ineens opvalt.
    Ik weet niet precies wanneer mijn laatste menstruatie was, ik weet wel dat het eind juni, begin juli was. Misschien ga ik vandaag testen......

Verder heb ik wel krampjes in mijn onderbuik maar dat kan ook menstruatiepijn zijn, en gisteravond in bed, dacht ik een balletje te voelen in mijn baarmoeder, aan de rechterkant, maar dat kan ook van alles zijn. Wat ik al zei, ik wil graag zwanger worden, dus ik let nu overal op, teveel eigenlijk.

Als ik ga testen, laat ik het je weten.

En jij? Ga jij nog een keer testen?

6. seiko

seiko Lid

27 jul 2008
    8
    0
    0
    Hoi,

Nou ik heb getest en ik krijg een heeeeel vaaaaag streepje te zien.
    Ik ga er vanuit dat het negatief is, maar toch raar dat het heeeeel vaaaag toch te zien is.
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Groetjes

7. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Seiko,
    ja spannend he, het kan natuurlijk ook best zijn dat je graag wilt alles opeens te maken heeft met "neppe" (of echte) verschijnselen. Ik heb vanmorgen getest en wederom negatief. Ik ga ervan uit dat het een hormonale kwestie is ook gezien het feit dat ik natuurlijk het spiraatlje heb. (maar niet alle anticonceptie is 100%) Ik blijf alleen maar bloedden met het spiraaltje (deze cyclus vanaf 18Juni, dat is dus nu 42 dagen ongesteld) Zodoende dat ik soms het vermoedden heb dat hij bij mij niet juist werkt en ik zo onzeker ben dat ik misschien stiekum toch zwanger ben.
    Jij zag een licht streepje......? Streep is streep toch!?
    Anders een digitale van clearblue proberen, die had ik bij Rick positief binnen 30sec
    Succes
    Liefs Anita

8. seiko

seiko Lid

27 jul 2008
    8
    0
    0
    Hoi,

Ja maar mss moet je gewoon nog wat langer wachten, hou zou zomaar kunnen natuurlijk.
    en idd, als je er teveel mee bezig bent, dan kun je de echt en neppe verschijnselen ook niet meer onderscheiden.

Vanmorgen weer getest, en weer een vage streep. Ja streep is streep, dat ben ik met je eens, maar het zou mijn eerste zwangerschap zijn dan dus ik ben nog niet helemaal overtuigd.
    Ik zal is die van Clearbleu gaan halen. En anders ga ik even langs de dokter. Het ja/nee spelletje met mezelf is ook vermoeiend.
    Verder voel ik me niet heel anders dan normaal, alleen ontzettend moe maar dat ben ik wel vaker. En steken in mijn onderbuik en een trekkend gevoel.

Ik hou je op de hoogte! ;)

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Op me bijsluiter van de pil stond dat je dit kon krijgen door de pil die ik gebruik & ik heb er ook nog steeds last van nu ik gestopt ben.

Ik hoop voor je dat het raak is! Een streep is een streep idd ;).

10. seiko

seiko Lid

27 jul 2008
    8
    0
    0
    Hoi Anita,

Ik heb vanmorgen getest met een Clear bleu test en het is positief. De streep kwam al heel snel tevoorschijn en is duidelijk te zien.
    Besef het nog niet eigenlijk hoor, weet ook niet wanneer ik het moet gaan vertellen tegen iedereen.
    Hoe is het met jou?

Groetjes

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Gefeliciteerd seiko!

Ik zou het gaan vertellen wanneer ik me er goed/klaar voor voelde.

Deel Deze Pagina