Innestelingsbloeding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Colletje81, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colletje81

Colletje81 Nieuw lid

16 okt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Toch maar eens een berichtje plaatsen, ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Nu 7 weken geleden heb ik na 5,5 weken zwangerschap een miskraam gehad. Vervolgens vermoedelijk rond de 28ste september mijn eisprong gehad ( heb onregelmatige cyclus maar voel het meestal goed aan ). Dacht dus afgelopen zondag te kunnen testen, dit gedaan met een digitale clear blue test. Al vrij snel kwam er niet zwanger te staan. Prompt had ik een uur later heel licht bloedverlies en dacht, dit was het dan, ongesteld.

De ongesteldheid zet echter niet door, heb nu al 3 dagen heel licht donker bruin verlies nauwelijks in het maandverband, vooral bij afvegen. Normaalgesproken heb ik van mijn menstruatie heel veel last, kramp, misselijk en vooral pijnlijke borsten. Nu niets van dit alles, behalve een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik. Heb natuurlijk op internet gezocht en kom steeds weer bij een innestelingsbloeding.

Herkent iemand van jullie dit? Wil morgen weer testen maar nu met een predictor test, dan zie ik tenminste met eigen ogen o er wel of niet een ( licht ) streepje is.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi .

Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad beste kan je gewoon wachten paar dagen na dat je ongesteld word testen . Ik teste positief naar 4 dagen overtijd positief.

Succes !

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooi allereerst die predictor alsjeblieft weg..
    Niet te vertrouwen die dingen.. Ik heb ooit een doosje gehaald en had er nog 1 over toen ik vorige maand zwanger testte met kruidvat 2v5.. Die van kruidvat allebei positief en bij de predictor niks te bekennen..

4. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa inderdaad ik heb ook 1 en 2 oktober ook met 2 voor 5 euro kruidvat testjes zijn ook de enige waar de streepjes blijven staan. Leuk voor de plakboek predictor slechte verhalen over gehoord

5. Colletje81

Colletje81 Nieuw lid

16 okt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff, je hoort zoveel verschillende verhalen over die test. Een collega van me had juist weer goede ervaringen met die predictor test.

Afijn, vanmorgen dus getest en zowaar een streepje, ben nog niet helemaal overtuigd want echt donker was het niet, maar het geeft de burger moed :)

Deel Deze Pagina