haai allemaal ben nu bijna 31 weken zwanger maar heb heel veel verlies van afscheiding de ene keer meer dan de andere keer.. het ruikt ook erg en wissel vaak van onderbroek enz.. het is geen vruchtwater maar me afscheiding ruikt zo zoetig.. kan je iets gebruiken mischen lactasyd of wat dan ook want vind het niet erg lekker
zolang het wit of doorzichtiig is en niet stinkt is dat goed. zodra het er vies uitziet en stinkt moet je naar de dokter dan heb je waarschijnlijk een schimmel infectie hebben wel meer vrouwen last van tijdens zwangerschap,
na ja het is wit achtig en het ruikt zoet en dat is ook niet echt heel lekker hoor hahaha maar of het echt stinken is is het niet
weet je heel zeker dat het geen vruchtwater is?? ik had ook last van veel waterige afscheiding, maar het rook zeker niet zoet! maar in iedergeval mag je in je zwangerschap gewoon lactacyd gebruiken, zolang je maar niet de vaginale (inwendige) douche gebruikt.
Na denk niet dat het vruchtwater is maar het ruikt wel zoetig... Ene keer meer afacheiding dan de andere keer en vruchtwaer os.toch echt nat en waterachtig
jazeker, vruchtwater heeft een zoetige geur (is te vergelijken met een zachte amandelgeur, de geur van de vulling van een banketstaaf zeg maar)
Zoete geur kan echt heel goed vruchtwater zijn en is vaak doorzichtig met witte flintertjes erin. Maar ik zou gewoon even voor de zekerheid de vk bellen hoor. xxx joyce
Mijn afscheiding ruikt af en toe ook zoet, en toch is het zeker geen vruchtwater. Je kan voor de zekerheid even hard op je hand blazen boven de wc. Gaat er dan iets druppelen, dan kan het vruchtwater zijn.
hmmm, bij mij is het verschillend en meestal in de ochtend, na me slaap wanneer ik na de toilet ga. Dan merk ik bij het vegen het is "glibberig" en soms is het wittig en soms is doorzichtig. Maar dat is af en toe en soms heb ik er geen last van. maar het ruikt niet vies ofzo... geurloos zeg maar. maar nu lees ik over die schimmels enzo, liever voorkomen, ook al heb je er geen last van, voor de zekerheid testen?? wat gebeurd er als je er niks aan doet??? bijv je denkt al die tijd dat je niks hebt, omdat het niet stinkt en schoon is en toch niks aan doet?? ik moet nu woensdag weer na de VK ik ga het eens ff na-vragen. gewoon voor de zekerheid.