steken in borst.

Discussion in 'Zwanger worden' started by bibilv, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Halllo allemaal,

Ik heb deze maand ovulatiietesten gebruikt maar heb mijn eisprong niet kunnen ontdekken. Okal heb ik elke. Dag getest.
    Nu had ik rond mijn berekende eisprongg wel steken in mijn borst.
    Ik las op internet dat andere dit soms ooook hebben tijjdens hun eisprong.
    Ik heb verder al de heele maand steken in men buik en rommelend gevoel dus heb men eisprong niet ergens anders aan hherkend.
    Komt iemand dit bekent voor?
    Ook had ik gisternacht toen ik een beetje druk zetten ineens een pijnlijke steek in men baarmoeder en in mijn vagiina. Heel erg vreemd.

Groetjes bibi

2. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Iemand die dit herkend?

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Hoi Bibi,
    Heb je een regelmatige cyclus? En ben je op tijd begonnen met de testjes? Je spreekt over de berekende eisprong dus neem aan dat je een regelmatige cyclus hebt en eerder begonnen ben met testen?
    Ieder lichaam reageert anders en pijn in de borsten kan idd rondom eisprong. Anderen hebben dit helemaal niet. Dus dit is niet te zeggen of het je eisprong is of niet.
    Wanneer zou je ongi moeten worden? MIsschien daar op wachten? Test je nu nogsteeds?

4. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Men cyclus was de eerste maand na de pil 37 dagen en vorige maand 28 toen werd ik plots ongesteld. Zag het doen helemaal niet aankomen omdat ik meestal al eerder krampen krijg een nacht ervoor ofzo.
    Ik test nu nog steed en ik heb nog steeds een lichte streep op mijn ovu test die ik al de heele maand heb.
    Ik zie ook geen kleurverschil.
    Ik ben uit gegaan van zowel de 28 dagen cyclus als de 37 dagen cyclusbij mijn berekening. Omdat ik zo lang achter elkaar heb getest.
    Als ik nu uitga van de 28 dagen cyclus dan moet ik 9 januari mijn nod hebben.

Ow en srry ik bedoelden niet mijn borsten hihi
    Maar mijn borst waar je hart en je longen zitten srry voor de onduidelijkheid.
    Heb egt krom gelegen van de pijn men vriend was al bijna een ambulance aan het bellen toen het plots weer oover was.
    Liefs bibi

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi bibi,

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat ontpillen de meest gekke klachten kan geven en best een tijd kan duren.
    Pijn of steken in de borststreek, rondom hart enz. en dus echt los van de borsten kan eerder door spanning of sporten komen. Mocht je er vaker last van hebben en vooral dat het niet snel vanzelf overgaat, zou ik je aanraden met de huisarts hierover te hebben.

Vrouwen lichaam is een mysterie! :)

Groetjes,
    N

6. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    K heb gelezen dat ontpillen maar 1 maand duurt.
    Ik snap dat iedereen een ander lichaam heeft maar ik had vorige maand alweer een normale cyclus en mijn eerste cyclus ook niet lang was.
    En ook wel heel vreemd dat ik die steken precies op mijn eisprong had. Mischien is dat mijn lichaam die zegt je hebt een eisprong.
    Ik heb wel gelezen dat er meer vroouwen ziijn die dit hebben.
    Heb er verder ook geen last meer van gehad en het is al 10 dagen geleden.
    Vanmorgen was ik erg misselijk maar kan ook dat ik een beetje ziejes wordt ofzo..
    Verder heb ik al een paar weken steken in mijn onderbuik dus daar kan ik ook niks aan afleiden.
    Ik had eergister wel een beetje bruine afscheiding in mijn onderbroek maar was egt heel erg weinig.
    Ik hoop niet teveel want ben snel teleurgesteld.
    Liefs bibi

Share This Page