Gisteravond ineens buikkrampen en lage rugpijn (die laatste heb ik al langer), daarna wat donkere afscheiding. Vandaag weer een paar druppeltjes en tussendoor 1x normaal gekleurde afscheiding. Vandaag geen buikkrampen, ga ik net eindelijk rustig zitten, bam! Heb gelezen dat het er bij kan horen maar het maakt me zo onzeker, zeker met die buikkrampen. Die eerste tijd zou zo leuk en spannend moeten zijn, maar kan er nu echt niet van genieten. Testen lopen overigens nog mooi op.
Ik geloof dat er maar weinig zin die echt kunnen genieten in de eerste periode. Het is gewoon heel spannend. Als die buikkrampen van jou lijken op een menstruatie gevoel dan zou ik me niet zoveel zorgen maken. Want dat hoort er inderdaad bij, ,dat is het groeien vd baarmoeder. En het is positief dat je testen oplopen! Veel sterkte de komende tijd, ik weet precies wat je voelt, ik ben momenteel net zo gestrest.
Pfff, die eerste 12 weken zijn zo stressy! Hier van week 5 tot week 11 af en aan donkere afscheiding, maar dat betekende gelukkig helemaal niks (ik maakte me ook wel zorgen, want heb daar tijdens mijn eerste zwangerschap geen last van gehad). Kramperigheid is ook normaal. De verloskundige zei tegen mij dat ik pas aan de bel hoefde te trekken wanneer ik écht hevige krampen kreeg en helder bloedverlies. Sterkte en succes! Hopelijk vliegen de eerste 12 weken voorbij!