Vandaag een pretecho laten maken met geslachtsbepaling, volgens haar is het absoluut een meisje. Maar ben toch even stiekem benieuwd wat jullie denken! Liefs, iris xxx
Ik heb precies zo'n foto van mijn zoontje en daar zie je toch echt duidelijk een piemeltje met balletjes Dus ik zeg ook duidelijk een meisje!
heeft iemand dan een jongensfoto die zo duidelijk is?? heb t nog nooit gezien, dan kan ik me voorbereiden op de 20weken echo dan ga ik mee speuren
Bij onze 20 wk echo heb ik precies zo'n zelfde plaatje gezien, en volgens de echoscopiste was het inderdaad ook een meisje. Zijzelf heeft het in de afgelopen tien jaar twee keer fout gehad en de laatste was vijf jaar geleden of zo, dus ik ga er van uit dat ze het wel weet. Verder weet ik dat bij mijn zoontje heeeel duidelijk de balzak en de plassert te zien waren, dus ik ben er zelf ook van overtuigd dat het een meisje wordt. Vind het trouwens wel leuk dat je zo'n foto hebt geplaats, en dat iedereen overtuigd is van een meisje, weet ik gelijk hoe iedereen over mijn echo denkt.
ts, ik heb zo'n zelfde foto en er is al 3 keer bevestigd dat t een meisje is, dus ik zeg ook echt een meisje!