Ennnn daar zijn we dan, PCO deel 8! Hier kunnen we weer verder met lief en leed delen, klagen als het moet, huilen als het nodig is, maar natuurlijk ook de grootste lol met elkaar hebben!
enn duchh ik snap je heel erg goed meiss het is ook niet niks om elke nacht wakker te worden en dan zo vaak,, ik hoop echt voor je en voor je hubbie dat jullie heel erg snel al jullie rust in kunnen gaan halen meiss..
Duch dat is wel rot meis dat je er tegenop ziet om te gaan slapen. Ik hoop zo dat het snel beter gaat, echt waar. *knuffel*
Iedereen heel veel geluk in dit topic! Andere meiden, heel veel succes met bijlezen.. het is allemaal crap.. maar daar kom je dus pas achter als je eerst deel 8 leest En ik denk dat jullie beginnen bij deel 7.. dus dan is het al te laat...JAMMER Duchess; hoop dat je vannacht een beetje betere nacht hebt meis!! Iedereen verder weltrusten!! tum gaat de vliegtuig/motor opzoeken
Dankjulliewel lieverds... In eerste instantie hielp t nog te elzen over nachtvoedingen.. waarom kindjes t nodig hebben etc etc etc... Maar dat helpt niet meer. De nachtvoeding vind ik nl niet meer erg, als ze dr na maar gewoon goed gaat slapen en blijft slapen..... zucht. Maar genoeg geklaagd. Ik ga de laptop uitzetten.. ff knuffen met mannetjelief.. voeden en naar bed. Tot morgen meiden. Slaap lekker allemaal!
Hahaha zo mooi... De laatste pagina's in deel 7 voegen echt amper iets toe. Maar dat zien ze morgen wel. Tummetje; Welterusten meis! Duchess; Jij ook, ik hoop echt dat het vannacht wat beter gaat, snap heel goed dat je er doorheen zit hoor... Slaaptekort is waardeloos en dat kan je flink nekken allemaal. *geeft Duch nog een dikke knuff*
slaap lekker lieve meiden... ennuhhh de andere damess heel erg veel succes bij het bijlezen tumm duchhh anja moppiess.. ik ga jullie ook verlaten en ga naar die creapy dutroux kijkennn.. slaap lekker allemaal en tot morgennnn... xxxcin
Nou en aangezien het een beetje nutteloos is om hier in je eentje te zitten, ga ik er ook vandoor. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Ik ben blij dat het hier weer wat drukker wordt. *Knuffels*
Jij ook alvast slaap lekker Cindy. Ik droom de laatste dagen alleen maar stom hahaha, heb na het zien van 2012 al 3 keer gedroomd dat de wereld vergaat.
Dames, ik ben blij dat ik vanavond mee heb gelezen via mijn Iphone, het reageren is niet zo handig, maar ik heb mooi alle pagina's met berichtjes over voetbal, tennis, Ajax, Feyenoord, Dutroux, mannen met enge ziektes, vrouwen met lucifers tussen de oogleden, mannen met ogen die erbijna uitvallen, vrouwen die GRAAG willen slapen, en vrouwen die er tegenopzien om te gaan slapen, rock, r&b, metal, hardcore, en tot slot zelfs de feestelijke opening van deel8 meegemaakt... (meteen een fijne samenvatting van eind deel 7) ganu slapen, morgen alleen op t werk, collega is vrij, helemaal geen zin in, ik hoop maar dat ut rustig is, dan heb ik mooi tijd omdeel 8 mee te vullen!! Slaap lekker!! Gr. Daan
Nou Daan nu heb je ervoor gezorgd dat niemand meer hoeft bij te lezen morgen haha. Wat een heerlijke samenvatting heb je ervan gemaakt. Slaap lekker en werk ze morgen! Ja dan ga ik nu toch ook maar echt naar mijn bedje...
Ach Anja, ze kijken eerst bij deel 7, dus dan hebben ze alles gelezen, en dan nog een samenvatting.. Trouwens niet alles is vermeld in de samenvatting... *cliffhanger (t is hier soms net Goede Tijden Slechte Tijden*
goedemorgen meiden hahahahadani ja nu heb je wat gezegd cliffhanger hahahaha ohh meiden ik heb vanacht zo verschrikkelijk gedroomd pfff.. dinis en ik zaten in zo`n jungle autotje maar het was niet in de jungle haha crespo (hond) liep links langs dinis langs de auto. en in eenkeer zie ik rechts een tijger aankomen en schreeuw crespoooo rennen naar achteren haha en hij rent naar achter maar die tijger pakt hem nouuu meiden dat geluid wat ik toen hoorde oohhh zo zielig ik hoop dat ik onze crespo zo nooit hoor janken hoor crespo probeerde overeind te komen maar lukte hem niet waarop ik uit de auto stapte en toen ik mijn voet op de grond zette was ik klaarwakker?????? en ik zat dus hier alweer om half 4 heb net dinis weggebracht die moest vandaag om 7 uur beginnen.. en zit nu lekker aan de koffie nou dus mijn eerste echte hormonale droom is er al hahahaha.. xxxcin
Goedemorgen! Hahaha Daan je bent wel echt belangrijke dingen vergeten hoor! Vliegtuigjes enzo... En misschien nog wel het allerbelangrijkste; het reageren. Maar idd iedereen zal waarschijnlijk eerst heel deel 7 af lezen voor ze er achter komen dat er een deel 8 geopent is. 8) Cin heftig hoor! Gelukkig is 't niet echt meis! Ooow meiden hier eigenlijk een hele goede nacht gehad tegenover andere nachten de afgelopen weken. Ze heeft om 04.00 uur een voeding gehad maar daarna sliep ze gewoon weer en wel tot 08.15! Wat was ik blij toen ik zolaat pas weer wakker werd ipv elk half uur! Ben helemaal trots op dr en voel me meteen al beter. Hopelijk houd ze dit dan ook vol en was het niet eenmalig, maar dat zien we vanzelf wel weer!