steken in buik en gerommel...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi dames,

Ik heb steeds, als we 's avonds 'geklust' hebben, dat ik de volgende dag een vervelend gevoel onderin mijn buik heb. Ik voel steken en gerommel.
    Gisteravond deed 't ook zeer maar dat was wel een vruchtbare dag dus wilde ik toch graag 'klussen'. Is natuurlijk niet prettig als je pijn in je buik hebt, maar toch maar wel gedaan.
    Nu heb ik geen pijn meer maar wel nog steeds een vreemd gevoel onderin mijn buik.
    Herkend iemand dit?
    Ook vind ik het raar dat ik normaal altijd een hele strakke buik heb en nu heb ik ineens een klein buikje:( maar ben niet aangekomen.

Ik wil niet weer valse hoop hebben maar 't is zooo lastig om niet te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn;)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt alsof je darmen van slag zijn.

Niet teveel op focussen anders word je gek!

3. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

Herkenbaar heb dat ook in vruchtbare periode heel erg last van m'n buik... Rijping eitje en ook met de sex heel gevoelig helaas maar ff doorbijten is voor goed doel.. Nadat ei is gesprongen word buikpijn ook minder maar blijft daarna wel rommelen

Groetjes!

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bedankt voor jullie reactie!
    Mijn man vroeg gisteravond wat ik dan precies voelde en heb het zo uitgelegd:
    Het voelt alsof er af en toe iets eventjes vacuum zuigt tegen mijn buikwand en dan ineens los plopt...
    Haha klinkt gek, maar zo voelt het soms. Dan voel ik ineens zo'n plopje onderin mijn buik.
    Heb voortdurend een raar gevoel in mijn buik en ook is mijn buik wat opgezet.
    Gisteravond was mijn buik hard en aan de onderkant een beetje bol en dat is voor mij heel gek omdat ik van mezelf een platte (zelfs beetje ingevallen) buik heb.

We wachten het maar weer af. Ben benieuwd of het deze keer goed gaat...

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    De symptomen die ik heb zijn trouwens:
    -die plopjes onderin buik en opgezette buik
    -veel plassen
    -misselijk worden van etensgeuren
    -gister wat steekjes in mijn borsten

Als ik niet zwanger ben vreet ik mijn schoenen op hihi:p
    Maar vorige maand had ik ook wat van deze symptomen (wel minder) en toen was ik niet zwanger, dus ik zal nog niet gaan juichen...

6. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik heb exact dezelfde symptomen ;) maar kan pas binnen 11 dagen testen.. ben zo benieuwd :p

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Jaaa zo moeilijk om te wachten:(
    Ik weet dat ik me niet te veel moet focussen op die symptomen, maar kan er niks aan doen dat ik er toch veel mee bezig ben in mijn hoofd...

Deel Deze Pagina