Hallo dames! Is het normaal om pijnlijke steken te voelen in je buik en in je vagina na de bevalling? ik ben nu een week geleden bevallen. en weet niet of dit normaal is.. Wie heeft er nog meer last van? mijn vliezen waren niet volledig, dus het kan misschien zijn dat er nog stukjes uit moeten denk ik. Tot wanneer kan je die nog verliezen? of had dat er al uit moeten zijn? ik wil me geen zorgen maken om niks, maar ben toch ergens weleen beetje bezorgd. liefs!
zijn naweeen die kun je nog tot 6mnd na de bevalling hebben. Als je denkt dat er nog iets inzit wat er niet hoort zou ik toch even naar de gyn of verlos. Maar dat zou dan moeten gaan ontsteken en dan zou je ook koorts moeten hebben Vloei je nog?
ik vloei nog, maar t voelt niet als naweeen, tis geen kramp, wat ik de eerste dagen nog wel had, maar echt steken. ontsteking leek mij ook niet omdat ik geen koorts heb. ik bel morgen maar ff met de verlos. moet toch nog bellen voor een nacontrole. iig bedankt voor je reactie!
nog geen uur na het plaatsen van mn vorige berichtje ben ik een stuk vlies verloren op de wc. nu geen steken meer
He fijn! Dan zal dat het vast geweest zijn. Hou het wel goed in de gaten en als je je zorgen maakt, nog even contact opnemen met de vk.
De steken onderin de buik onder de navelstreek komt, doordat de baarmoeder samentrekt. De baarmoeder moet weer zijn/haar oude grootte terug krijgen. En het samentrekken van de baarmoeder kan behoorlijk pijnlijke steken geven. Een soort naweeen. Geen nood dus, maar de natuur doet haar werk goed!