Wat mij er opgevallen is bij mijn tweede zwangerschap is dat mensen al heel snel zagen dat ik zwanger was. Bij mijn oudste zagen mensen het al echt bij 3,5 maand, en bij mijn dochter kon ik de twee maanden net redden met verbergen, en dat dan ook toevallig omdat het winter was en ik dus steeds me jas dicht had. Nu vraag ik me af wanneer ik nu ga showen, we willen het graag stil houden tot maand 3 maar denk dat dat er niet inzit... :-k Ik moet wel zeggen dat ik wat kilo's ben aangekomen in de afgelopen 5 jaar, maar ik denk niet dat het er minder opmaakt of meer Net keek ik bij de buik foto's en zag naar mijn idee ook duidelijk wie er al een eerdere zwangerschap op had zitten, en natuurlijk ook vast wel wat ladies die gewoon mooi voor dragen. Wie van jullie heeft dat ook heel erg? Vraag me af hoe jullie er mee omgaan/zijn gegaan en wat jullie er van vonden als mensen het al zo snel zagen. Hugs
ik ben nu voor de eerste keer zwanger en bij mij zag je't al heel snel! Ik draag vanaf een week of 6 al zwangerschapskledij omdat ik mijn broeken ni meer aankon! Ik droeg veel losse dingen zo viel het allemaal niet zo op.Ik ben ook ni van de magerste dus de meesten dachten, jeetje; is die bijgekomen, zeg! en die durvden dat dan ook ni zeggen tegen mij! HAHAHAHAHA! We hebben het wel kunnen zwijgen tot in de 11de week! Dan ging het echt niet meer! Groetjes
hoi ben zwanger van de tweedde en draag ook al sinds week 6 positie kleding omdat ik mijn broeken niet meer dicht kreeg,wel raar want bij mijn zoon kon ik mijn broek niet meer dicht krijgen met 5 maanden.
Ik ben zwanger van mijn eerste en toen ik het nog niet wist, dus net nadat ik bevrucht was, werden heuprokjes al taillerokjes. Ik dacht dat het van het 'genieten' (lekker eten en drinken) tijdens de vakantie kwam, maar nee....zwanger! Ook ik ben al na een hele korte periode positiekleding gaan kopen, omdat ik de andere kleren niet meer aan kon. Nu 15 en een halve week zwanger en heb meer buik dan mijn collega van 7 en een halve maand zwangerschap! Die buikfoto's hoeven dus echt niet perse van 2de zwangerschappen te zijn Groetjes, Anouk
Ik krijg ook al heel snel een buik, maar er zitten dan ook 2 baby's in. Ik heb begrepen dat je buik dan gemiddeld 4 weken voorloopt op een eenlingen zwangerschap. Bij m'n zus gaat het wel echt op ook, wat betreft dikkere buik bij de tweede. Ze had geluk dat ze al heel vroeg een eerste echo kreeg, want bij 7 weken kon ze al niet meer verbergen dat ze zwanger was (is).
Bij mij zag je het ook al heel snel en dit is mijn 1e kindje. Ik droeg ook al heel snel positiekleding.
Nou bij mij gaat dat niet op. Bij de 1e pas rond 20 weken een zwangerschapsbuikje en bij deze zwangerschap zit ik ook rond de 20 weken dat het de mensen pas echt op ging vallen. Ik heb bij beide zwangerschap helemaal naar voren gedragen dus met een beetje mazzel blijven er deze keer weer maar weinig kilootjes hangen. Silly
Bij de eerste zag je het met een week of 10 en nu weer... Ik kwam er ook pas met 7 week achter dus voor die tijd lette ik er ook niet op ofzo.
mijn buik werd wat opgezetter, maar heb het verborgen kunnen houden tot 12 weken, op 1 klant na die wat dacht te zien. ik had steeds bloedverlies waardoor ik steeds dacht dat het mis zou gaan,waardoor ik het ook niet eerder durfde te vertellen. ik heb verder het idee dat ik een normale buik heb, en het is de 3de.
Ik ben zwanger van de eerste en in het begin ging het bij mij ook heel snel. Met zo'n 10 weken kon ik echt mijn eigen kleren niet meer aan! Maar daarna is het eigenlijk wel een beetjek gestagneerd. Mijn buik is wel wat gegroeid maar als je me niet kent zou je gewoon denken dat ik een dikke buik heb, en aangezien mijn derrriere ook niet inieminie is zie ik er gewoon uit als een wat mollige meid Vind het wel jammer hoor, toen het zo snel ging schrok ik wel een beetje, was bang zo'n enorme toeter te krijgen maar nu kan ik niet wachten tot het een 'echte' zwangerschaps buik word! Ik heb wel gemerkt dat sommige kleding je buik kan verbergen of juist accentueren. Tja en als het echt niet lukt dan zien ze het maar toch? Het is nou niet bepaald iets om je voor te schamen