Zo onzeker!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nurse89, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hoi dames,

Tijdens mijn laatste menstruatie (27 feb) ben ik maar een 1 dag ongesteld geweest. Op 7 april had ik positieve test in handen. Omdat het mogelijk was dat ik al langer zwanger was heb ik mijn eerste echo vorige week gehad. Uitwendig was er weinig te zien, alleen een kleine baarmoeder. Inwendig zag ze een heel klein vruchtje en gaf de verloskundige aan dat het goed was ingenesteld (niet buitenbaarmoederlijk of iets dergelijks) op de echo was tot nu toe alleen maar een vruchtzakje te zien. Volgens de verloskundige was ik n.a.v. De meting circa 5 weken zwanger dus het was nog te pril om er veel over te zeggen. Op 30 april mag ik terug. Ik maak me ontzettend veel zorgen, bijvoorbeeld dat het een leeg vruchtzakje is of iets dergelijks. Ik heb namelijk ook maar weinig klachten. Heb zo nu en dan gevoelige borsten, vaker plassen en veel afscheiding. Is het normaal dat je met 5 weken alleen een vruchtzakje ziet en verder nog niets? Ik hoop dat u mijn onzekerheid kan wegnemen.

Groetjes en alvast bedankt.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Bij 5 weken zie je nog geen hartje inderdaad, is dus helemaal normaal. Je hoeft niet veel klachten te hebben, het zegt niets over de zwangerschap, alleen hoe je lichaam reageert op de hormonale veranderingen. Geen zorgen dus op basis van deze dingen.

Groeten Evelien

3. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Oké fijn. Dus toch maar even afwachten. Ik ben in ieder geval sinds twee dagen al wat minder onzeker en vooral blij dat ik zwanger ben. Zullen de hormonen wel zijn. Hihi. Bedankt voor uw antwoord. Afwachten maar!

Deel Deze Pagina