hoi dames, aangezien dit ons eerste kindje is weet ik dus niet wat bij de zwangerschap hoort en wat "normaal" is of wat niet. ik heb sinds 2 weken ongeveer denk ik dat als ik heel snel omdraai in een liggende of zittende positie enorme steken in van mij mijn rechter kant van mijn buik en daarna nog een paar seconden een zeurende pijn. hoop dat ik dit zo goed heb uitgelegd. het is dus niet in mijn zij, maar ik denk zo'n 5/6 cm naar de rechterkant van mijn navel. meer meiden hier last van? Heb dit echt alleen als ik blijkbaar te snel draai of omdraai.
Volgens mij zijn dat gewoon je banden... Ik heb t (soms, niet altijd) bij snel opstaan, omdraaien ook wel eens gehad, en hoesten en niesen en zelfs bij mn neus snuiten Irritant, maar hoort erbij
Het kunnen inderdaad je banden zijn, bij twijfel kun je ook gewoon het open uur bellen van je verloskundige! Dan weet je het zeker
Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon je darmen zijn. zover ik weet ligt je baarmoeder nog niet zo hoog bij 14 weken. Maar geloof me dit zullen niet de laatste steken zijn die je gaat voelen. En het kan ook niks kwaad hoor. Pas als je hele erge krampen krijgt dat je niet meer rechtop kan zitten dan pas moet je je zorgen maken. En anders geef ik je het advies, bij twijfel de vk bellen! Beter x teveel dan te weinig en ze vinden het echt niet stom. En als hun twijfelen komen ze of bij langs of je gaat daarheen voor controle.
Ik had dat ook. Als ik me te snel omdraaide in bed dan deed dat onderin m'n buik/aan de zijkant van m'n buik echt pijn. Echt een felle steek/trekkerig gevoel en dan bleef ik altijd een tijdje daarna nog voelen en dan trok het weer weg. Zijn je banden
als je ergens onzeker over bent.. of je er toch niet goed bij voelt altijd!!!! de vk bellen!! laat ze je maar een zeikerd vinden of wat dan ook... het gaat altijd om je kind... zo denk ik.. Verder heb ik er geen last van .. dus zou echt niet weten wat het is .. liefs
Ik ben bijna 13 weken en heb er ook last van. Hoorde idd dat het bandenpijn is dus zal wel normaal zijn dan...