Mijn maag is nu al en stuk gevoeliger, ook snel maagpijn door bijv. jus'd orange. Om nu gelijk aan de Rennies te gaan... Heeft iemand een tip, huismiddeltje of homeopathisch middel om op een natuurlijke manier zuurbranden te verhelpen? Ik let al wel op mijn eten. P.s. iemand ervaring met Edisan tijdens zwangerschap?
ik gebruik tegen maagzuur (neem aan dat dat hetzelfde is ) kindley's Die kun je bij de apotheek halen. Ze werken bij mij echt super , moet wel heel eerlijk zeggen dat ze in het begin echt niet lekker zijn.
Jap dat is laurierdrop. Ze werken bij mij echt super ! Neem er meestal 2 tegelijk en heb 5 min. daarna nergens meer last van.
hmm, moek die ook maar eens halen. Doe nu veel rennies, maar die zijn zo uitgewerkt... (en ik vind laurierdrop echt lekkerrrr)
Heb er hier ook al last van sinds het begin van mijn zwangerschap,en denk ook niet dat het nog over gaat. Hier helpt gele vla heel goed Verder ( heel onlogische ) Citroen limonade Heb een paar weken geleden toch maar een flesje Gaviscon gekocht..
Ik heb hier ook al vanaf week 6 last van en het begint nu gewoon te wennen. Ik weet héél goed wat ik wel en niet kan eten/drinken haha. Een tip is trouwens Sourcy Sprankelsap, ik krijg van álle frisdranken maagzuur alleen hiervan niet. En het is eigenlijk best lekker!
Ik heb er al vanaf het begin van de zwangerschap last van, mijn moeder heeft het al haar zwangerschappen van begin tot einde ook gehad. Ze zei wat vanillevla of melk o.i.d te nemen en bij haar hielp een appeltje voor ze ging slapen. Weinig vet en scherp eten. Ik ga echt niet voor het slapen nog eens een appel eten, dus voor mij Rennies en als het te harden is helemaal niets.