Steken in cervix normaal of niet?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door skye81, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Sinds een paar dagen heb ik last van steken in mijn cervix...
    Ik heb al vanaf het begin last gehad van krampen in mijn baarmoeder en ik heb ook wel wat bandenpijn (aan de zijjkanten, korte scheuten). Maar deze steken vind ik eng. Ook voelt mijn onderbuik gevoelig. Zeker na het plassen. Blaasontsteking is getest en dat is het niet. Maar ik vind het nu echt niet meer prettig als ik bijv. met de hond wandel.

Ik heb uiteraard even gegoogeld ;) en nu weer angst voor een incomplete cervix of iets dergelijks...Kan dit een teken zijn daarvan?
    Of een schimmel misschien? Voelt dat zo?

In het begin liep ik bij de gynaecoloog en nu bij een vk. Stel, ik wil het laten checken kan ik dan meteen de gynaecoloog bellen?

Hoor graag van jullie!

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat het is, maar heb het ook. Tot ongeveer 12/13 weken regelmatig, sindsdien nauwelijks meer. Maar ik had het normaal ook wel, meestal voordat ik ongi moest worden, en de innesteling van deze zwangerschap denk ik ook gevoeld te hebben, ook als steken in mijn BMmond.
    Volgens mij was het bij mij niet zo erg als bij jou, als ik het zo lees. Als je er ongerust over bent zou ik eerst de vk even bellen, als die het niet weet dan kun je alsnog naar de huisarts of gyn.

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je bedoeld in je vagina, dan kan dat wel hoor. Dat is normaal. Maar testen op blaasontsteking of schimmel kan nooit kwaad. Schimmel geeft vaak jeuk en vieze afscheiding. Maar steken op die plek hebben ook te maken met de groei van je baarmoeder. Ik ken t wel van mn vorige zwangerschap

4. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Het stelt me wel gerust dat jullie het herkennen...

Het zijn niet die steken in de vagina (die ken ik ook) maar ik voel het dieper zeg maar. Het lijkt op zo'n diepe steek die je kunt voelen tijdens een blaasontsteking. Ik had het in het begin van de zwangerschap ook twee dagen en toen bevestigde de ha dat het de baarmoedermond was.

Ik snap niet wat het nou precies is en of het erbij hoort of niet. Als dat plekje gevoelig wordt wil ik liever niet gaan wandelen of iets anders doen.

Het enige wat ik wil uitsluiten is dat er echt iets met de cervix zelf aan de hand is...

Deel Deze Pagina